vriendinnen gezocht amsterdam

  • yolanda

    hoi ben een vlotte meid van 40 en zou graag wat leuke dingen willen doen(eten.stappen.etc)woon in amsterdam

  • simone

    ik ben 42 en ben ook op zoek naar iemand om af en toe eens een avondje uit mee te gaan

  • sandra

    Hallo,

    zie jullie berichtjes en ben ook op zoek naar gezellige meiden om af en toe eens een avondje mee uit te gaan. Hebben jullie elkaar ontmoet of ervaring met vriendinnen via internet te zoeken?

    Gr. Sandra

  • may11

    Hoi

    Ik ben May, 47jr - woon samen, woonachtig in Amsterdan,

    Zou contact willen maken met leuke meiden/vrouwen en of stellen

    Dit, omdat vriendenkring en/of familie bijna allemaal ver buiten Amsterdam woont of is gaan wonen.

    Met deze vrienden wel contact, iets minder vaak dan vroeger omdat het verder weg is

    Koffie leuten, uitjes-terras-markten-shoppen-hobbyen-kokkerelen-sporten-fietsen is dan moeilijker in te plannen.

    Lijkt het je wat om iets gezelligs af te spreken, - mail dan pvaneunen@hotmail.com

    May

  • Anne

    Ik ben Anne, ben 50+, creatief , rijd ook motor, hou van de zon (wie niet) , wil weer gaan (proberen te) surfen volgend voorjaar……en zoek een leuke, niet te kleine vriendin om samen eens ergens iets te gaan drinken, naar de film, strand, fietsen….you name it! Ben jij die leuke, vlotte , beetje langere vrouw en voel je je aangesproken: mail me dan eens, kunnen we een keer iets afspreken en kijken of 't klikt. Gewoon doen!!

  • zara

    hallo allemaal,

    ik ben een vrouw van 40 jaar en woon in omgeving amsterdam. Ik ben op zoek naar vriendinnen die het gezellig vinden om regelmatig iets te ondernemen. leeftijd is minder belangrijk. het gaat mij erom dat wij het vooral gezellig metelkaar hebben.

    Ik vind het leuk om te stappen, uit eten te gaan, voor elkaar te koken, high tea, terrasje te pakken, dagje strand of bioscoop.

    kortom ik wil leuke mensen leren kennen waarmee ik regelmatig iets kan ondernemen.

    lijkt dit jouw ook wat, laat dan een berichtje achter.

  • Krista

    He Zara!

    Hier een 36 jarige single meid uit Amsterdam, geen kids , wel katten :)

    Net als jij ben ik op zoek naar leuke meiden om van alles mee te ondernemen!

    Shoppen, drankje in de kroeg, film, uit eten, high tea, cabaret, theater, museum, kletsen en lachen,

    dagtripje naar een leuke stad….allemaal gezellig!

    Ik hoop van je te horen!

    Groetjes

    Krista

  • evalina79

    hoi ik ben evalina uit amsterdam ik ben 32 jaar.ik zoekvriendinnen om leuk te winkellen en naar bios en uiteten als je dat ook leuk lijk dan hoor ik het wel groetjes

  • margreet

    hoi May

    Ik ben Margreet. 55 jaar. Ik zie er jonger uit. Ik woon en werk in Amsterdam (HBO). Mijn vriendenkring is door een echtscheiding behoorlijk uitgedund. Ik ben opnieuw getrouwd maar mis een paar leuke vriendinnen om me heen. Heb je interesse om kennis te maken? evt eerst via de mail.

    Margreet

  • debbie

    hoi evalina wat een leuke naam heb jij ik ben debbie heb geen kinderen ben 36 jaar en zoek ook een leuke vriendin om leuke uitjes mee te doen.ik heb ook een lieve vriend we gaan 19 jaar met elkaar.en hebben het nog steets leuk doen ook veel leuke dingen maar mis soms een goede vriendin die ik lekker kan bellen om iets leuks te gaan doen gewoon leuk en gezellig ik hoor het wel groetjes debbie