vriendinnen gezocht amsterdam

  • oktay

    Sohbet Odaları Chat channels, adult chat rooms with participation from all regions of Turkey for you to establish new friendships.

  • Brittany

    Anonymoushi am a smooth girl of 40 and would like to do some fun things (food.steps.etc) living in amsterdam

    Hallo schatje ,

    word alsjeblieft nooit boos, ik zag je profiel hier op vriendschap.startpagina.nl en daar was ik erg blij mee, ik zou je echt graag meer willen leren kennen, en ik zal heel blij zijn als je me hier in mijn privé e-mailadres kunt schrijven zodat ik je meer over mezelf kan vertellen,

    w.brittanylilian1988@gmail.com

    Hier is mijn privé e-mailadres

  • oktay

    Beyzam sohbet odaları gibi pek çok arkadaşlık siteleri vardır. Hiçbir üyelik gerektirmeden direk olarak katılım sağlayarak sizlerde beyzam sohbet kanallarında yer alarak sohbet edebilirsiniz.

  • Edde

    Hallo, ik zoek een gezellige vriendin voor mijn vrouw van 50. Ik vind haar fantastisch, maar zelf is ze wat onzeker. Ze geeft vaak aan dat ze net als ik ook wat vriendschap met andere mensen zou willen hebben, maar ze is dus een beetje verlegen. Ze komt niet meteen los. Werken doet ze bijna fulltime op een kantoor ook in Amsterdam. Ze heeft niet echt hobby's, maar ze houdt behalve van onze 2 dochters, die uit huis zijn, van wijn, uit eten gaan, winkelen, marktjes bezoeken, films kijken etc, Eigenlijk best veel, maar natuurlijk leuker om samen te doen, met een keer iemand anders dan ik.

    Het idee(van mij, zij weet nog niks) is dat ik het eerste contact leg met jou, dan kan je vragen wat je wil weten en wellicht heb ik ook wat vragen. Als ik denk dat het kan klikken breng ik jullie in contact.

    Ik ben benieuwd,

    Ed

    6ekke9@gmail.com