vriendinnen gezocht amsterdam

  • Lon

    sandra Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    > zie jullie berichtjes en ben ook op zoek naar

    > gezellige meiden om af en toe eens een avondje mee

    > uit te gaan. Hebben jullie elkaar ontmoet of

    > ervaring met vriendinnen via internet te zoeken?

    > Gr. Sandra

    Hoi Sandra, ik ben sinds enkele maanden woonachtig in Amsterdam en op zoek naar gezellige vriendinnen om leuke dingen te ondernemen. Ik ben een vlotte tante van 42 jaar, moeder van 2 kids (11 en 14 jaar) en woon samen. Lekker erop uit in Amsterdam, zo veel te doen hier!

    Heb je al leuke vriendschappen/ ervaringen opgedaan via deze internetsite?

    Ik ben benieuwd en hoor het graag van je!

    Groetjes, Lon

  • Lon

    Hi Zara,

    Ik ben een vlotte tante van 42 jaar, woon sinds kort samen in Amsterdam en heb 2 kids (11 en 14 jaar). Ik probeer hier ook gezellige vriendinnen te vinden om leuke dingen in Amsterdam te ondernemen. Zo veel leuks te doen hier.

    Wellicht hoor ik wat van je!

    Groetjes, Lon

  • charlotte

    Hallo,

    Ik woon in Leiden en vind Amsterdam een erg leuke stad om af en toe eens met iemand af te spreken. Ik ben 45 jaar oud, single en kattengek.

    groetjes

    Charlotte

  • jantine1977

    Hoi Zara en Krista,

    Ik ben 36, single, sportief en parttime werkend. Het lijkt me gezellig af te spreken voor koffie/eten/museum/film etc.

    Ik hoop iets te horen!

  • ftushar

    Hallo ik ben geloof ik de naam ben nieuw op deze sites die ik alleen maar te zaaien je post op deze websites en ik dissident tot een contact met u zal ik graag willen dat u mij stuurt ben mail naar mijn mail id voor mij om u mijn foto en alles wat je wilt weten over mij mijn sms is (faithtusharr@yahoo.co.uk)

    tot gauw geloof te missen

  • lilianrabia633@yyahoo.com

    mijn liefste

    Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

    ( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

    vanaf liefste

    lilian

    LILIANRABIA633@YAHOO.COM

    my dearest

    My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

    ( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

    from dearest

    lilian

  • INA

    hoi sandra ik ook moeder van en dochter ik ook zoek een vrendien . 

  • INA

    INA

    hoi sandra ik ook moeder van en dochter ik ook zoek een vrendien .  maijn email sitnikova75@gmail.com

  • INA

    ik bent ina ik zoek vriendien naar bioskop te gaan wiekend samen te vieren , maijn email adres sitnikova75@gmail.com

  • Aimee

    Als je nog steeds geen vriend of vriendin hebt, heb je de mogelijkheid om de site te bezoeken chat.nl   en een relatie te beginnen met je favoriete persoon. Laat vrienden en partners je benijden.