VRIENDIN GEZOCHT!! OMGEVING DEN BOSCH/ROSMALEN

  • leonie

    Hoi Hoi,

    Ben je, net als ik, op zoek naar een leuke vriendin, woonachtig in de omgeving Den Bosch/Rosmalen en heb je als hobby:

    Sporten, shoppen, stappen, films kijken en uit eten gaan en heb je geen kids, stuur me dan een e-mail.

    Ik ben 26 jaar en in woon in Den Bosch. Een aantal jaar geleden ben ik vanuit het Oosten hier naartoe verhuisd.

    Ik zou het erg leuk vinden om iemand te ontmoeten die met mij samen leuke dingen wil ondernemen!

    Groetjes Leonie

  • Lidy

    Hey Leonie!

    Ik las net je oproepje en die spreekt me erg aan. Ik ben ook opzoek naar nieuwe vriendinnen in Denbosch. Ik hou van dezelfde dingen zoals jij en ben woonachtig in Denbosch centrum. Verder werk ik fulltime en ben 29 jaar. Mijn email adres is chica29@live.nl

    Groetjes Lidy

  • Katja

    Hè Leonie,

    Ik las je berichtje!

    Ik ben ook sinds een paar jaar woonachtig in Den Bosch

    nadat ik in Delft had gestudeerd!

    Ik ben ook op zoek naar iemand om gezellig mee te stappen, shoppen, eten, etc.

    Ik ben trouwens 28.

    Mocht het je leuk lijken om een keer iets af te spreken dan hoor ik het graag.

    Groetjes Katja

  • Jovanka

    -

  • ingeh@live.nl

    -

  • ingeh@live.nl

    -

  • marielle1988

    heey Leonie,

    ik ben ook opzoek naar een vriendin in de buurt.

    ik ben 23 jaar en kom uit vlijmen.heel dichtbij dus.

    en heb geen kinderen en ook geen vriend.

    we hebben ook dezelfde hobby's, dus lijkt me heel leuk om je te leren kennen!

    hoop snel iets van je te horen.

    groetjes Marielle

  • kimmie_134@hotmail.com

    Hoi Leonie,

    Het bericht is al een tijdje geleden geplaatst maar ik dacht, reageer toch even!

    Misschien leuk om te mailen?

    kimmie_134@hotmail.com

    Groetjes,

    Kim

  • Annika

    Hoi leonie

    Ben je nog opzoek naar vriendinnen? ik ben Annika 27 jaar, ik woon opmezelf in Drunen dat is niet zo ver van den bosch af. En ik ben van karakter een rustige maar gezellige meid. Lijkt t je wat? misschien kunnen we dan mailen om elkaar beter te leren kennen?

    Groetjes Annika

  • stelletje

    hoi leonie,

    ik ben jessica en ben 30 jaar woon in waalwijk niet ver van den bosch vandaan.

    ik werk zelf in den bosch.

    ik ben zelf heel rustig en kijjk eerst de kat uit de boom.

    maar wie weet vind je het leuk om in contact te komen.

    mocht je nog vragen hebben laat het maar horen.

    groetjes jessica