VRIENDIN GEZOCHT!! OMGEVING DEN BOSCH/ROSMALEN

  • Gina27

    Hallo Leoni,

    Je berichtje spreekt me wel aan.

    Woon ook in Den Bosch.

    Ben 27 jaar oud. Heb geen kinderen.

    Mijn hobby's zijn film kijken, bios bezoeken, muziek luisteren, shoppen en gezellig kletsen.

    Graag hoor ik iets van je.

    Groetjes

  • Jocelyn

    Hoi meid.

    Ikwil vriendinnen hebben om leuke dingen mee tedoe als je contact wil mail me jocelyn_jarratt@hotmail.com

    Gr jocelyn,

    Ik las je berichtje!

    Ik ben ook sinds een paar jaar woonachtig in Den Bosch

    nadat ik in Delft had gestudeerd!

    Ik ben ook op zoek naar iemand om gezellig mee te stappen, shoppen, eten, etc.

    Ik ben trouwens 28.

    Mocht het je leuk lijken om een keer iets af te spreken dan hoor ik het graag.

    Groetjes Katja

  • Jocelyn

    Hoi meid.

    Ik wil vriendinnen waar je leuke dingen mee kan doen als je contact wil mail me jocelyn_jarratt@hotmail.com

    Gr jocelyn

    ik ben ook opzoek naar een vriendin in de buurt.

    ik ben 23 jaar en kom uit vlijmen.heel dichtbij dus.

    en heb geen kinderen en ook geen vriend.

    we hebben ook dezelfde hobby's, dus lijkt me heel leuk om je te leren kennen!

    hoop snel iets van je te horen.

    groetjes Marielle

  • Jocelyn

    Hoi meid

    Ik wil ook een vriendin waar je leuke dingen mee kan doen en mee kan lachen en huilen voor elkaar zijn ik ben wel 36jaar en ik woon in den dungen vlak bij den bosch

    Gr jocelyn

    Ben je, net als ik, op zoek naar een leuke vriendin, woonachtig in de omgeving Den Bosch/Rosmalen en heb je als hobby:

    Sporten, shoppen, stappen, films kijken en uit eten gaan en heb je geen kids, stuur me dan een e-mail.

    Ik ben 26 jaar en in woon in Den Bosch. Een aantal jaar geleden ben ik vanuit het Oosten hier naartoe verhuisd.

    Ik zou het erg leuk vinden om iemand te ontmoeten die met mij samen leuke dingen wil ondernemen!

    Groetjes Leonie