Hai anne
Graag gedaan hoor anne
Wat vervelend meis dat jij van alls aan je hoofd heb!!
laat je er niet onder krijgen heh!! zet hem op!! en dan kom je er wel.
Fijn te horen dat het bij jou de goede kant op gaat!! en hopen dat dit wel mag blijven, Want je hoop altijd dat het een ieder goed gaat!!
Fijn zeg dat ze je gaan helpen voor een nieuwe baan!! dat soort dingen moet je hebben!! hopen dat ze dan gauw een baantje voor je hebben!! wat wil je gaan doen?
Waar ze jou aan gekopelt hebben weet wel wat dat is , in ons bedrijf komen er ook mensen van zoon pro… Het is wel fijn voor mensen om via zoon weg weer aan een baan te komen heh!
Jammer hoor dat jij te duur voor het bedrijf bent waar je gewerkt heb! En jammr is het ook dat je de leuke colega,s moet gaan verlaten…… het is echt geen pretje,wat ze bij ons in het bedrijf allemaal aan doen zijn geen iedee maar je merk aan alle kanten dat er zo veel aan de hand is!!
er zijn zalen leeg!! er woorden mense over gezet naar andere bedrijfen , deticeren
Ik zit er voor zo ver ik nu weet wel seef hoor!! Maar enig sinds hou ik er toch wel rekening mee dat er wel een dag zal komen ik weg moet of over geplaats gaat woorden!!
ze mogen mij niet zonder werk zetten en gebeurt dat wel dan moeten ze me ten alle tijden uit blijven betalen, maar door al dat gedoe op het werk daar lijden wel de mensen onder en je voeld enig sinds ook wel spaningen.
ik ga daar wel door heen hoor en zie wel waar het schip strand!
Het is zo in het leven meis dat er soms dingen kunnen gebeuren waar door je ment je zelf in de put kan zitten en zorgen aan je hoofd heb en krijg!!
zoals bij jou leg dat ook niet in mij aard hoor!! maar in somige gevallen ontkom je er niet aan,En moet een mens er maar weer uit zien te klimmen, Ik sta altijd voor mensen open en probeer me altijd in mensen te verplaatsen , in goed maar ook minder goede tijden!! Dat zit in het aard van het beesje!!
WAT GAAF TE HOREN DAT JIJ OOK GOED BERICHT HEB MOGEN ONTVANGEN ZE!! SUPPER COOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!
dat mag ook wel eens voor de mens en heb mens ook nodig!! goed van jou vriend dat hij jou er in gesteunt heb om er mee door te gaan , en het is nog beloont ook echt onwijs gaaf voor jou gefeliciteerd anne
Fijn te horen dat jou vriend er geen problemen mee heb en laat jou vriend er maar langzaam aan wennen hoor , Dat maak niks uit , Het is toch weer een andere stap die je gaat zetten heh en die je heb gezet om met andere mensen in kontakt te komen, ik doe het al een tijdje via het net met andere mensen in kontakt komen , en je mag het best van me weten ik heb er goede en minder goede ervaringen mee hoor!! Hoop niet dat het jou en je vriend afschikt!!
niet dat er erge dingen zijn gebeurt hoor!! maar je merk soms dat er menen zijn die je in het ootje nemen begrijpje!!!? En dan zeg ik altijd jaja slapen doe ik s, nechts hoor!!
Jij mag van mij weten wat voor werk ik doe hoor , en ik hoor dan ook graag van jou of je er problemen mee heb okey!?
Ik werk in een bedrijf waat mensen een geestelijk en lichaamelijk handicap hebben
en mensen die door omstandig heden niet in het gewonen bedrijf leven kunnen werken!! daar ben ik er een van gewoorden!! jaren lang heb ik in het gewonen bedrijfs leven gewerkt maar door iets uit mijn verleden kan ik niet meer werken in het gewonen bedrijf leven!! in het bedrijf waar ik nu werk ben ik werkzaam als kantine medewerkster!! erg leuk om te doen , ik werk maar 9 uur per week
op maandag woensdag en vrijdag van 10:15 tot half 2
dinsdag en donderdag altijd vrij!! IK BEN AFGEKEURT ik moet dit jaar of volgend jaar wel weer langer gaan werken hoor en hoop dan dat ze bij het gak er mee akoort gaan dat ik het wil gaan proberen 12 uur in de week maar dat moet ik ff af wachten!
KAN JE WEL ZEGEN dat het naar is ik zo met de pinen loop en er niks aan gedaan kan woorden met pijnstillers ik neem ze soms wel in hoor dan verminderd het iets , maar in mijn ogen kan het beter , ik heb er mee leren leven en ik kan me grens er in!!
en ik laat me never en nooit helpen er aan ik ben veel en veel te bang dat het mis gaat en ik voor de rest van me leven in rolstoel beland!! ik heb niet zo veel vertrouwen in arstsen, want ik heb jaren lang moeten vechten voor er kening voor deze pijn!! want ze zijde altijd het zit tussen je oren!! maar door mij aan houden is het toch allemaal uit gekomen!! want ik laat me in het leven niet zo maar met een kluitje in het riet sturen!! en zeker niet door artsen!!
Het lijkt me zeker leuk in de toekomst met jou samen in een ander zembad te gaan zwemmen of een strandwandeling maken met daarna een bakkie thee of iest anders!! roseetje lust ik niet!!
nou anne ik ga het hier weer bij laten , ik zie jou berichtje weer te gemoed heh!!
ik kijk er weer naar uit
doe rustig aan heh! en geniet van de zon want je weet het hier in het holland maar nooit heh!!
doegie
liefs v petra