Gezelige meiden gezocht ,omge 015

• petra

Hai anne

Graag gedaan hoor anne

Wat vervelend meis dat jij van alls aan je hoofd heb!!

laat je er niet onder krijgen heh!! zet hem op!! en dan kom je er wel.

Fijn te horen dat het bij jou de goede kant op gaat!! en hopen dat dit wel mag blijven, Want je hoop altijd dat het een ieder goed gaat!!

Fijn zeg dat ze je gaan helpen voor een nieuwe baan!! dat soort dingen moet je hebben!! hopen dat ze dan gauw een baantje voor je hebben!! wat wil je gaan doen?

Waar ze jou aan gekopelt hebben weet wel wat dat is , in ons bedrijf komen er ook mensen van zoon pro… Het is wel fijn voor mensen om via zoon weg weer aan een baan te komen heh!

Jammer hoor dat jij te duur voor het bedrijf bent waar je gewerkt heb! En jammr is het ook dat je de leuke colega,s moet gaan verlaten…… het is echt geen pretje,wat ze bij ons in het bedrijf allemaal aan doen zijn geen iedee maar je merk aan alle kanten dat er zo veel aan de hand is!!

er zijn zalen leeg!! er woorden mense over gezet naar andere bedrijfen , deticeren

Ik zit er voor zo ver ik nu weet wel seef hoor!! Maar enig sinds hou ik er toch wel rekening mee dat er wel een dag zal komen ik weg moet of over geplaats gaat woorden!!

ze mogen mij niet zonder werk zetten en gebeurt dat wel dan moeten ze me ten alle tijden uit blijven betalen, maar door al dat gedoe op het werk daar lijden wel de mensen onder en je voeld enig sinds ook wel spaningen.

ik ga daar wel door heen hoor en zie wel waar het schip strand!

Het is zo in het leven meis dat er soms dingen kunnen gebeuren waar door je ment je zelf in de put kan zitten en zorgen aan je hoofd heb en krijg!!

zoals bij jou leg dat ook niet in mij aard hoor!! maar in somige gevallen ontkom je er niet aan,En moet een mens er maar weer uit zien te klimmen, Ik sta altijd voor mensen open en probeer me altijd in mensen te verplaatsen , in goed maar ook minder goede tijden!! Dat zit in het aard van het beesje!!

WAT GAAF TE HOREN DAT JIJ OOK GOED BERICHT HEB MOGEN ONTVANGEN ZE!! SUPPER COOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!

dat mag ook wel eens voor de mens en heb mens ook nodig!! goed van jou vriend dat hij jou er in gesteunt heb om er mee door te gaan , en het is nog beloont ook echt onwijs gaaf voor jou gefeliciteerd anne

Fijn te horen dat jou vriend er geen problemen mee heb en laat jou vriend er maar langzaam aan wennen hoor , Dat maak niks uit , Het is toch weer een andere stap die je gaat zetten heh en die je heb gezet om met andere mensen in kontakt te komen, ik doe het al een tijdje via het net met andere mensen in kontakt komen , en je mag het best van me weten ik heb er goede en minder goede ervaringen mee hoor!! Hoop niet dat het jou en je vriend afschikt!!

niet dat er erge dingen zijn gebeurt hoor!! maar je merk soms dat er menen zijn die je in het ootje nemen begrijpje!!!? En dan zeg ik altijd jaja slapen doe ik s, nechts hoor!!

Jij mag van mij weten wat voor werk ik doe hoor , en ik hoor dan ook graag van jou of je er problemen mee heb okey!?

Ik werk in een bedrijf waat mensen een geestelijk en lichaamelijk handicap hebben

en mensen die door omstandig heden niet in het gewonen bedrijf leven kunnen werken!! daar ben ik er een van gewoorden!! jaren lang heb ik in het gewonen bedrijfs leven gewerkt maar door iets uit mijn verleden kan ik niet meer werken in het gewonen bedrijf leven!! in het bedrijf waar ik nu werk ben ik werkzaam als kantine medewerkster!! erg leuk om te doen , ik werk maar 9 uur per week

op maandag woensdag en vrijdag van 10:15 tot half 2

dinsdag en donderdag altijd vrij!! IK BEN AFGEKEURT ik moet dit jaar of volgend jaar wel weer langer gaan werken hoor en hoop dan dat ze bij het gak er mee akoort gaan dat ik het wil gaan proberen 12 uur in de week maar dat moet ik ff af wachten!

KAN JE WEL ZEGEN dat het naar is ik zo met de pinen loop en er niks aan gedaan kan woorden met pijnstillers ik neem ze soms wel in hoor dan verminderd het iets , maar in mijn ogen kan het beter , ik heb er mee leren leven en ik kan me grens er in!!

en ik laat me never en nooit helpen er aan ik ben veel en veel te bang dat het mis gaat en ik voor de rest van me leven in rolstoel beland!! ik heb niet zo veel vertrouwen in arstsen, want ik heb jaren lang moeten vechten voor er kening voor deze pijn!! want ze zijde altijd het zit tussen je oren!! maar door mij aan houden is het toch allemaal uit gekomen!! want ik laat me in het leven niet zo maar met een kluitje in het riet sturen!! en zeker niet door artsen!!

Het lijkt me zeker leuk in de toekomst met jou samen in een ander zembad te gaan zwemmen of een strandwandeling maken met daarna een bakkie thee of iest anders!! roseetje lust ik niet!!

nou anne ik ga het hier weer bij laten , ik zie jou berichtje weer te gemoed heh!!

ik kijk er weer naar uit

doe rustig aan heh! en geniet van de zon want je weet het hier in het holland maar nooit heh!!

doegie

liefs v petra

• anne

Hai Petra,

Nou zo als je ziet heb ik het heel erg druk gehad. Ik heb samen met mijn collega een beurs georganiseerd in Ede voor ongeveer 100 man. Eergisteren zijn we daar met z'n allen naar toe geweest. Het was een enorm succes. Leuk is dat te horen joh, dat er dan een zaal van 100 man voor je klapt na afloop. We zijn aan het eind van de dag met het hele team gaan eten (ook daar). Het doet mij wel goed hoor dat ze erg blij zijn met mij. Maar soms wordt ik wel eens gek van het feit dat ik toch nog moet solliciteren. Ze helpen mij wel enigszins met hoe ik mij moet presenteren bij een nieuwe werkgever. Maar echt de baan zoeken doen ze niet. Dat moet ikzelf doen. Ik heb vorige week dan ook maar weer twee brieven geschreven en per mail bezorgd. Ook heb ik gebeld naar een bedrijf waar ik eind april al op gescheven had. Zij laten deze week wat horen. Als je namelijk zelf weg gaat krijg je een aardig bedrag mee. Bij mijn collega is dat gelukt. Zij was ook herplaatsingskandidaat (zo noemen ze dat bij de overheid) en zij kan hoogstwaarschijnlijk al weer heel snel aan de slag. Maar heeft nu wel een leuk spaarcentje. Dat ga ik ook proberen. Maar ik denk niet dat dit zal gaan lukken. Ik ben iets ouder dan haar en zijn is universitair geschoold. Dat ben ik niet. Is zoon pro bij jullie de instantie die je aan nieuw werk helpt? Is dit ook een bureautje?

Nou Petra ik hoop voor jou dat je gewoon op je stek kan blijven zitten. Het is namelijk echt geen pretje. Inderdaad gebeuren er som in je leven allemaal dingen waar je dan weinig invloed op uit kan oefenen. Zo willen ze mij om de een of andere reden 2 uur ziekgeboekt laten staan. Ik ben het daar niet mee eens en heb heel goed mijn huiswerk gedaan. Ik heb wat mensen om advies gevraagd en die adviseren mij mij officieel weer beter te melden. Gek he ik werk al weer een hele tijd 34 uur en per 1 april weer 36 uur (de volledige uren) en dan willen ze toch nog ziek geboekt houden. Ik heb op 23 mei een brief langs gebracht bij mijn directeur mijn leidinggevende en de bedrijfsarts. Nou kunnen ze weer een tegenbrief sturen waarin ze niet akkoord gaan met mijn betermelding. Maar goed zo ver is het niet en dan zie ik wel weer. Ik vind het ook wel altijd heel fijn als ik andere mensen kan helpen. Maar het is ook wel eens goed als een ander jou helpt. Ik vind het dan ook heel fijn om met jou te schrijven. Petra ik zit sinds kort op boetseren (kleien). Eerst heb ik een cursus gedaan speksteen snijden en nu kon je een vervolg doen maar je kon ook kiezen voor kleien. En het is echt leuk. Ik ben nu bezig met een gezicht. En mijn katje (een pers) is af. Die heb ik laten drogen dus als ik daar vanavond kom is hij als het goed is klaar.

Jammer voor je dat je afgekeurd ben, maar wel fijn dat je dan toch nog kan werken. Het is volgens mij wel heel belangrijk om iets om handen te hebben als slaat volgens mij de verveling toe. Maar watvoor werk doe je dan op deze werkplek? En heb je een beetje leuke collega's. Want ook dat is natuurlijk heel belangrijk. Je moet wel dagelijks kunnen lachen. Je schreef dat je wel eens wat inneemt tegen de pijn, maar betekent het nu dat je bijna dagelijks pijn heb. Dat zou ik wel heel vreselijk voor je vinden. Kun je niet naar een homeopaat. (schrijf je dit zo?). Mij heeft deze jaren terug heel goed kunnen helpen? Ik weet wel een goede waar ik je het adres van kan geven. Ik weet alleen niet of hij daar nog zit. Hij zit in rijswijk dus dat is wel te doen. Nou je moet er maar eens over nadenken. Ik moet nu echt even stoppen want ik moet zo naar mijn werk. Nou tot schrijfs en sorry dat er nu weer wat tijd tussen zit. Soms kan het gewoon even niet anders.

gr. Anne

• petra

Halloooooo Anna

hier weer berichtje van petra

dat is al weer ff geleden ,

ik had wel eerder op je mail willen reageren maar kon hellaas niet!!

maar beter laat dan ….. heh

leuk weer van je gehoort te hebben

wat hebben we warmen dagen gehad heh pffffff

zo 22 a 23 grade vind ik warm zat hoor boven de 23 hoef voor mij niet

wat leuk zeg dat je samen met vriendin met een beurs ben bezich geweest!!

kan begrijpen dat je het leuk vind te horen dat alls zo goed en leuk is gegaan , daar doe je het voor!!

ja meis in het leven kan alls zo raar lopen en zeker nu je nog moet soliciteren HET IS BELANGELIJK!!

ja ze helpen je een beetje maar na alls sta je er toch alleen voor!!

hopen dat je gauw aan baan komt en je reaktie krijg!

wat goed zeg dat het bij je colega is gelukt dan gaat het bij jou ook lukken heb je al reaktie gehad?

ja vind ht erg ik af gekeurt ben ik moet het er maar mee doen en is wat je zeg

nee bij ons is het geen bedrijfje die ons helpt aan ander werken er zijn bij ons in het bedrijf mensen opgelijd andere weer te helpen weer in het gewonen bedrijf leven te gaan beginnen

bij ons in het bedrijf ben je echt een nummer

het is van de geke

ze hebben nu maar bedacht

DAT DOE GOEDE EN SNEL WERKERS BIJ ELKAAR MOETEN GAAN ZITTEN

DE IETS MINDERE WERKERS BIJ ELKAAR MOETEN GAAN ZITTEN

EN DE ALLER MINSTE OOK MAAR BIJ ELKAAR MOETEN GAAN ZITTEN

HOMIOPAAT WEET NIET OF JE DAT ZO SCHIJF MAAR BEGRIJP WAT JE BEDOELT!!

IK HEB AL ZO VEEL GEPROBEERT NIKS HELPT!1

WE MOETEN DOOR EN GAAN DOOR EN BLIJVEN LACHEN MET SOMS EEN TRAAN!!

GEEF JE ME HET ADRES MAAR VAN DE MAN OF VROUW IN RIJSWIJK KAN KEER BELLEN EN PRAATJE GAAN MAKEN BAAD NIET SCHAAD HET NIET!!

IK PROBEER ALLS!!

IJ VIND ZWAAR BELACHELIJK!! ER ZIJN ZO VEEL MENSN DIE DAAR LAST VAN HEBBEN!! EN ZICH ERG MIN VOELEN NA DEZE AKTIE!!

ik heb van me baas te horen gekregen ik vrij wel zeker ben voor de baan

en ik niet uit gezet woord , mijn baas vind niet goed als ik moet vertreken , hij zal er zijn best voor doen mij te behoude zij hij!!

maar heb niet zo veel vertrouwen daar in moet ik zegen!!

ik en me baas legen elkaar niet zo!!

ik zie wel hoe alls veder gaat

ziekte geboekt wat is dat nu weer zeg!!

kan begrijpn je er niet mee eens ben!! ben je er uit gekomen? met hun die dat gedaan hebben?

leuk zeg dat je aan boetseren doet , dan ben je lekker bezich heh

ja af keuring ik vind niet leuk maar is niet anders heh en ja toch is het dan nog fijn dat je toch nog wat kan werken !!

ik werk in de kantine van het bedrijf!! het is leuk werk en ja heb wel leuke colega,s we lachen dan ook erg veel

ja ik heb dagelijks pijn sta er mee op ga er mee naar bed!!

nu heb ik er ook nog andre pijnen bij gekregen dat gaat ook niet meer weg

ik heb een spastice colon een spactice darm!!

ik bn er nog niet zo lang geleden erg ziek van geweest er is ook niks tegen te doen!!

je krijg het gratis en voor niks kado!! MAAR BLIJVEN LACHEN HEH

niet druk maken hoor dat er wat tijd tussen kan zitten voor ik mail van je ontvang!!

ik vind niet ergggggggg!!

ik kan ook niet altijd gelijk terug schijven!!

het is geen probleem

nou Anne dit was die dan weer

meis tot de volgende mail heh!!

ik schijfje zeker weer terug als ik er weer een van jou binnen heb!!

nu ga ik slapen

het is ff over half 2 in de nachttttttt

doegggggggggggggie

gr v petra