Haiiiiiiii Anne
Leuk om weer van jou te horen!!
Het is zeker leuk om via het internet met andere mensen in kontakt te komen
Het werkt zeker welllllllllll!! Er zijn natuurlijk ook mensen op het net die niet te tijd willen nemen iemand te leren kennen, heb ook vaak zat mee gemaakt!!
Dat ze om paar foute in de mail afhaken, Dan denk ik bij mezelf ieder mens maak fouten en als je daar al over moet vallen ttja!!?
Ik kijk daar niet naar, bij mij gaat het hoe iemand op me over komt!!
Ik ben ook wel op datingsite,s gaan kijken hoor!! daar kan je ook best leuke kontakten op doen!! Ik heb 3 jaar lang leuk kontakt gehad met iemand van datingsite!! Maar dat kontakt is beeindigd En dat vond ik wel jammer!! Maar we gaan gewoon door!! De aanhouder wind zeg ik altijd!!
Ik vind het zeker leuk er op uit te gaan!! Dat kan van alls zijn
avondje stapen , choppen , uit eten , bios
70,80,90 jaren party,s , zommers lekker naar het strand zonne daar na ff trasje paken HEERLIJK!!
Flinke wandeling maken met de hond!! enzzzzzzz , als het maar leuk en gezelig is ben ik van de partij!!
In delft vind ik speakers leuk en kobus !! ken je dat? Ik hou ook erg van dansen en jij!?
sportief!!!!
als me lichaam het toe laat vind ik het wel eens leuk en lekker om te gaan sporten , Nu zal je denken als je lichaam het toe laat JA!! IK heb zo nu en dan Vreeselijk pijnen in me lichaam en dan is sporten voor mij niet bestemt!! ik leef er al jaren mee!! dokters kunnen er niet achter komen wat dat is!!
Als ik ga sporten dan ga ik erg graag zwemmen , taibo vind ik ook wel leuk
omdat ik zo van dansen hou zou ik dolgraag op street dance willen , maar de school waar ik het wouw gaan doen was hellemaal vol voor dit jaar!! Meschien volgend jaar heh!! Doe jij aan sport!?
mail me naar dit mail adres oke!!! star@web.nl!! dan zal ik je daar na me mail adres geven!! die al me mailkontakten hebben!! vid de mail gaat het allemaal wat makelijker!!
Nou Anne
ik ga het hier weer ff bij laten
hoop weer van jou te horen
ik kijk er naar uit!!
Doegggggggggggggggggggie