Gezelige meiden gezocht ,omge 015

• petra

Hey hallo

Mijn naam is petra (39jr) kom uit delft

En woon samen met mijn vriend in een eerlijke rustige buurt,

ik heb een schat van hond!!

Via deze weg ben ik opzoek naar leuke vriendin(en)

Om gezelige dingen mee te kunnen ondernemen,

Een vriendin(en) om gezelig mee te kletsen lief en leed mee te kunnen delen, maar ook om gezelige samen uit de bol te gaan!!

mijn hobbys

mailen , chatten msn, choppen , uit gaan , dansen , koken

wandelen met de hond , enz

spreek het je aan!?

en ben jij iemand die niet al te snel met je oordeel klaar staat

dan ben jij vast en zeker de persoon die ik zoek!!

lieve groetjes

• anne

He hallo Petra,

Het onderwerp gezellige meiden gezocht sprak mij wel aan. Ik moet eerlijk zeggen ik vind zoiets wel heel spannend. Heb echt nog nooit op zoiets gereageerd. Net als jou heb ik een vriend en lijkt het mij leuk zo af en toe is af te spreken en leuke dingen te ondernemen met nieuwe mensen.

Belangrijk vind ik om naast een goede vriend ook lief en leed te kunnen delen. Ik kom uit Naaldwijk.

gr. Anne

• petra

Haiiiiiiiiiiii Anne

Leuk dat je op mijn oproep heb gereageerd!!

Het is ook heel spannend om via internet met andere mensen in kontakt te komen

Ik doe het al een tijdje via deze weg met andere mensen in kontakt te komen , en voor mij is het ook nog steeds erg spannend hoor!! want je vraagje altijd wel af wie er aan de andere kant zit heh!!

Ik heb al aardig wat leuke kontakte op gedaan!! en het is erg leuk moet ik zegen

iik heb meiden waar ik mee mail om dat zij iets te verwonen om daar zo 1 2 3 ff iets mee af te spreken!! er staan ook leuke meiden in me msn lijst!! en er zijn er dan paar waar ik zo nu en dan gezelig mee op pad ga!!

een gokje wagen en dan maar zien of er een klik is, dat heb wel wat vind ik!!

je moet gewoon eerlijk tegen elkaar kunnen zijn als je elkaar gaat zien voor de eerste keer!!

eerlijkheid staat bij mij boven aan!!

het klikt of het klik niet!!

je lijkt mij eeen helle tofe meid!!

ik hoop weer iets van je te horen!!

en wie weet wat voor leuke vriendschap wij dan op kunnen bouwen!!

groetjes v petra

anne schreef:

>

> He hallo Petra,

>

> Het onderwerp gezellige meiden gezocht sprak mij wel aan. Ik

> moet eerlijk zeggen ik vind zoiets wel heel spannend. Heb

> echt nog nooit op zoiets gereageerd. Net als jou heb ik een

> vriend en lijkt het mij leuk zo af en toe is af te spreken en

> leuke dingen te ondernemen met nieuwe mensen.

>

> Belangrijk vind ik om naast een goede vriend ook lief en leed

> te kunnen delen. Ik kom uit Naaldwijk.

>

> gr. Anne

• anne

He hallo Petra,

Wat leuk om te horen dat je al wat leuke contacten hebt opgedaan. Zo'n vorm van communiceren met elkaar werkt dus wel. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik best gezocht heb op internet en dan staan er wel heel wat datingsites, maar dat gaat mij dan weer net te ver. Vervolgens vond ik dit medium en dit lijkt mij dus echt wel wat. Wat leuk dat je ook gewoon de pad op gaat met sommige contacten. Dus je er ook wel van wat te ondernemen?

Het lijkt mij erg interessant om je inderdaad beter te leren kennen. En ik ben zeker voorstander om een goede en vooral gezellige vriendschap op te bouwen. Ook vind ik het leuk dat je uit Delft komt. Ik vind het een erg gezellige stad. Ik ken niet echt veel leuke tenten. Maar heb her en der wel eens koffie gedronken. Toevallig was ik er gisteren. Ik had mijn broek wat korter laten maken bij de “diamanten schaar”.

Ik ben eigenlijk best benieuwd of je ook een beetje sportief ben. Nou ik hoor weer graag van je.

Groetjes Anne

• petra

Haiiiiiiii Anne

Leuk om weer van jou te horen!!

Het is zeker leuk om via het internet met andere mensen in kontakt te komen

Het werkt zeker welllllllllll!! Er zijn natuurlijk ook mensen op het net die niet te tijd willen nemen iemand te leren kennen, heb ook vaak zat mee gemaakt!!

Dat ze om paar foute in de mail afhaken, Dan denk ik bij mezelf ieder mens maak fouten en als je daar al over moet vallen ttja!!?

Ik kijk daar niet naar, bij mij gaat het hoe iemand op me over komt!!

Ik ben ook wel op datingsite,s gaan kijken hoor!! daar kan je ook best leuke kontakten op doen!! Ik heb 3 jaar lang leuk kontakt gehad met iemand van datingsite!! Maar dat kontakt is beeindigd En dat vond ik wel jammer!! Maar we gaan gewoon door!! De aanhouder wind zeg ik altijd!!

Ik vind het zeker leuk er op uit te gaan!! Dat kan van alls zijn

avondje stapen , choppen , uit eten , bios

70,80,90 jaren party,s , zommers lekker naar het strand zonne daar na ff trasje paken HEERLIJK!!

Flinke wandeling maken met de hond!! enzzzzzzz , als het maar leuk en gezelig is ben ik van de partij!!

In delft vind ik speakers leuk en kobus !! ken je dat? Ik hou ook erg van dansen en jij!?

sportief!!!!

als me lichaam het toe laat vind ik het wel eens leuk en lekker om te gaan sporten , Nu zal je denken als je lichaam het toe laat JA!! IK heb zo nu en dan Vreeselijk pijnen in me lichaam en dan is sporten voor mij niet bestemt!! ik leef er al jaren mee!! dokters kunnen er niet achter komen wat dat is!!

Als ik ga sporten dan ga ik erg graag zwemmen , taibo vind ik ook wel leuk

omdat ik zo van dansen hou zou ik dolgraag op street dance willen , maar de school waar ik het wouw gaan doen was hellemaal vol voor dit jaar!! Meschien volgend jaar heh!! Doe jij aan sport!?

mail me naar dit mail adres oke!!! star@web.nl!! dan zal ik je daar na me mail adres geven!! die al me mailkontakten hebben!! vid de mail gaat het allemaal wat makelijker!!

Nou Anne

ik ga het hier weer ff bij laten

hoop weer van jou te horen

ik kijk er naar uit!!

Doegggggggggggggggggggie

• petra

Hey halllo

alls goed ?

hoop van wel!!

ik heb op jou laatste berchtje gereageerd maar hellaas van jou nog niks gehoort

meschien heb je mijn berichtje niet ontvangen of zie je er liever vanaf!!

ik hoor het wel

groetjes v petra

• petra

Hey anne

jammer dat je het in ene zo af laten weten

je zal je reden er wel voor hebben!!

ik zou nog zo veel meer kunnen zegen

maar dat doe ik maar niet!!

het ga je goed!!

afz petra

• anne

Sorry Petra,

Ik heb het heel erg druk gehad op mijn werk. Er gebeurt heel veel. Niet alleen op het werk maar ook met mij. Ik moet namelijk op zoek naar een nieuwe baan. Hiervoor heb ik nog wel anderhalf jaar, maar dat gaat sneller op als je denkt. Elke keer nam ik mij voor te schrijven maar het lukte niet. Ik wil het dus absoluut niet af laten weten. Wel is het zo dat als je het niet erg vind nog even via dit medium/emailadres met je wilt schrijven. Ik heb namelijk het idee dat mijn vriend nog niet aan het idee is gewend dat je vrienden kunt vinden via internet. Ik denk dat hij nog even wat tijd nodig heeft. Hij geeft wel aan dat hij het prima vind als ik dit doe maar zijn lichaamstaal zegt iets anders. Natuurlijk zou ik je mijn werkemailadres kunnen geven. Maar eigenlijk weet ik niet zo goed of ze hier op mijn werk wel blij mee zijn. Ik ben dus eigenlijk heel erg op zoek naar een juiste weg. Meestal heb ik op vrijdag tijd om lekker met je te emailen. Vrijdag is mijn vrije dag. De ene vrijdag werk is s'morgens als vrijwilliger in het ziekenhuis en de andere vrijdag heb ik voor mijzelf.

Wat naar trouwens zeg van die pijnen. Kun je hier niets tegen doen.

Mijn grootste hobby is sporten. Spinnen, moutainbiken, hardlopen. Maar zwemmen vind ik ook leuk. Dat doe ik niet meer zo veel. Nou ik moet het even hier bij laten want mijn batterij van mijn laptop is bijna leeg.

Gr. Anne

ps ik zal voortaan proberen eerder te reageren.

• petra

Hey anna

leuk weer van je te horen meis

Heb heb het heel erg druk met veel dingen en moet je ook naar andere baan zoeken, jeetje meis dat gaat je ook niet in je koude kleren zitten, hopen jij de juiste baan gaat vinden , en dat niet al te lang gaat duren, heb je het bij de baas waar je nu werkt, niet meer naar je zin dan? of moeten er gewoon mensen weg net als bij mij op me werk!! je zegt ook dat er veel met je zelf aan de hand is!!

zit je met je zelf in de put!? als ik zo vrij mag zijn dit zo te vragen!!

als ik helderziend was geweest meis had ik kunnen zien jij het erg druk met van alls heb!!! dan had ik jou zeker mijn laatste briefje niet toe gestuurt sorry meis!!

ik zelf heb na het lezen van jou mailtje wel het gevoel , jij best wel met spaningen zit!! ? Doe rustig aan heh meis!! ik begrijp heel goed dat jij er niet aan toe ben gekomen ff te schijven!!

het is geen probleem hoor om via deze weg te blijven schijven!! ik heb er alle begrip voor!! en kan heel goed begrijpen jou vriend er aan moet wennen!!

want het is toch weer een stap naar een andere richting!! je komt toch via een andere manier met mensen in contact!!

mocht het zo zijn dat jou vriend een vraag heb of vragen heb aan mij dat mag hij dat rustig doen hoor!! geen enkel probleem!! ik sta daar voor open!! ik vind het belangrijk dat jij en je vriend zich samen goed voelen! HOOP DAT JIJ BEGRIJP WAT IK BEDOEL

pillen enz help niet echt tegen de pijn het kan het iest verminderen

ik zou mij kunnen laten opereren maar daar zit een groot risco aan als het fout gaat dan zit ik voor de rest van me leven in rolstoel!! ik neem dat risico niet!!

ik heb tijden kan ik goed met de pijn om gaan en kan ik toch heel veel dingen doen, maar ik heb ook tijden dat ik bijna niks kan doen!! want dan gil ik het uit van de pijn!! gelukig heb ik mij weg daar wel in gevonden en weet goed wat ik wel en niet kan!! EN BEN BLIJ IK WEL EEN DOORZETTER BEN

hardlopen in de zomer dat lijkt me wel wat maar dan wel in de avond uren want overdag is het daar te warm voor!!

Zwemen vind ik echt heerlijk lekkr baantje treken op je gemak!! ik ben wel eens weze kijken bij zwemverreniging, maar dat viel me zo tegen!! je mocht gratis keer mee doen! je werd gelijk voor de leeuwe gegooid mijn vriendin toen die tijd ook een colega, die kreeg kramp minde in het diepe water ik zij dat zo tegen die leraar en die reageerde amper!! toen had ik het gelijk voor gezien!! we zijn het water uit gegaan en vertroken!! zo ga je niet met mensen om!!

nou anne ik ga het hier ff bij laten

ik zie je berichtje wel verschijnen oke!!

en doe het waneer jij echt denk er ff tijd voor te hebben!!

HOU JE TAAI HEH MEIS

LIEVE GROETJES VOOR JOU EN JE VRIEND

DOEGIE PETRA

• anne

Hallo Petra,

Fijn van je joh dat je het zo goed opneemt. Ik heb inderdaad van alles aan mijn hoofd maar ik denk dat ik het nu wel op een rijtje heb. Gelukkig heb ik nu nog wel 1 1/2 jaar om een nieuwe baan te vinden en daar wordt ik deels bij geholpen. Ze hebben mij gekoppeld aan een loopbaanontwikkelingstraject. Klinkt heel duur, maar ze laten je opnieuw ontdekken waar je kwaliteiten liggen. (Je sterke en zwakke punten).

Mijn oude baan is komen te vervallen en ze willen de klus klaren door goedkopere mensen in te zetten. Blijkbaar ben ik te duur. Daarom moet ik weg. Ikzelf had het in mijn werk met collega's erg leuk. Er kwam een nieuwe manager en die voerde precies uit wat zijn manager weer van hem verwachtte.

Je vraagt me of ik in de put zit. Ik denk dat ik er nu aardig uit aan het klimmen ben, maar ik heb er zeker in gezeten. (Dat zit eigenlijk niet in mijn aard, maar soms zijn de omgevingsomstandigheden zo slecht, dat alles tegelijk komt). Maar volgens mij kan ik daar nu een redelijke punt achter zetten. Ik vind het wel heel lekker om met je te schrijven zeker omdat ik het idee heb dat je mij begrijpt. Twee weken geleden heb ik ook weer eens goed bericht gehad. S'morgens dacht ik nog ik hoop dat die postbode mij nu eens een goed bericht brengt en warempel. Er zat een brief bij van mijn opleidingsinstituut. Die brief vertelde mij dat ik geslaagd was voor mijn combi-scriptie. En dat had ik echt niet meer verwacht. Mijn vriend had mij gestimuleerd om de scriptie toch nog in te sturen voor het eind van 2005. Eigenlijk stond mijn hoofd daar niet naar toen maar heb ik het tocht gedaan. En dan nu toch nog een goed resultaat. Ik had zelfs een 9. Ik heb het papier omgedraaid van moet het geen 6 zijn. Maar nee het was toch de waarheid.

Het in contact komen met nieuwe mensen vindt mijn vriend geen enkel probleem, hij vindt het alleen maar erg leuk. Alleen voor hem is internet nog net een beetje taboe. Ik ga hem langzaam aan het idee laten wennen.

Is het trouwens bij jou op je werk ook aan het rommelen? Mag ik misschien weten wat je voor werk doet? Ik hoop dat het bij jou wat mee gaat vallen want het is echt geen pretje hoor onvrijwillig op zoek te moeten.

Wat naar zeg van je gezondheid. Dat pilllen niet echt helpen tegen de pijn. En je moet er goed over nadenken hoor of je je laat opereren. De wetenschap verbetert continue, misschien is het verstandig een paar jaartjes te wachten. Ik zou ook niet in een rolstoel willen komen. Nou misschien kunnen we in de toekomst is een keer (in een ander zwembad als waar je geweest bent) gaan zwemmen. Of lekker een strandwandeling met daarna een bakkie of een roseetje? Nou graag hoor ik weer van je. Ik ga zo opstaan, ik heb een drukke dag voor de boeg.

Liefs Anne