Naturisten stel zoekt contact met andere naturisten

  • Naturist zoekt

    Hallo,

    wij zijn twee bevriende naturisten die elkaar regelmatig ontmoeten. Wij zijn M(46) en Vr(60) en zouden het leuk vinden om in contact te komen met andere naturisten (stellen heeft wel de voorkeur, maar iedereen mag reageren). Wij houden van zon, zee en strand, goede gesprekken, massage.

    Wij komen uit Zuid Holland en het zou voor ons practisch zijn als er mensen reageren die een beetje uit de buurt komen. Wij zijn mobiel dus dat komt wel goed.

    we hopen op leuke reakties

    M en G

  • Naturist zoekt

    Hallo P

    Leuk dat jullie hebben gereageerd, hoe kunnen we jullie bereiken (email) zodat we wat nader kennis kunnen maken.

    gr,

    M en G

  • Emile

    Hallo g_en_y,

    Wij wonen ook in Zaanstad, lekker dicht bij. Ook wij houden van =14pxZon, zee, sauna, naturistenstranden. We komen veel in Delft, Twiske, achterhoek op camping de andere kant, Wijk aan Zee Busloo enz.

    Laten we even kijken of we wat raakvlakken samen hebben?

    Toenga@gmail.com

    Groetjes L&C

  • janwillem

    Marc

    Hallo,

    wij zijn twee bevriende naturisten die elkaar regelmatig ontmoeten. Wij zijn M(46) en Vr(60) en zouden het leuk vinden om in contact te komen met andere naturisten (stellen heeft wel de voorkeur, maar iedereen mag reageren). Wij houden van zon, zee en strand, goede gesprekken, massage.

    Wij komen uit Zuid Holland en het zou voor ons practisch zijn als er mensen reageren die een beetje uit de buurt komen. Wij zijn mobiel dus dat komt wel goed.

    we hopen op leuke reakties

    M en G hallo ik ben janwillem 45 uit cappele bij rotterdam zoek zeker absoluut geen sex maar vind het gewoon echt super fijn leuk gezellig om is mede naturisten te mogen leren kennen je kan mag lekker bij mij komen eten drinken bv serieus gesprek gezelligheid mijn email is vdamjw@gmail.com

  • Naturist zoekt

    peter1970

    Hallo lieve mensen,

    Wij zijn een naturisten stel, beide 45 jaar uit Voorhout. (Zuid-Holland).

    We houden van sauna, masseren, houden van een filmpje, lekker eten en een goed gesprek. We zoeken mensen om leuke dingen mee te ondernemen en volgens mij sluit dit wel aan bij jullie oproep? Mochten jullie nog op zoek zijn dan zien wij jullie reactie met enthousiasme tegenmoet.

    Ons mailadres is: heppie1970@gmail.com

    Hartelijke groeten P en M

     

    hebben julli enog steeds intresse ? je kan ons bereiken via …. van_beek_marc@hotmail.com

  • janwillem

    Naturist

    Hallo,

    wij zijn twee bevriende naturisten die elkaar regelmatig ontmoeten. Wij zijn M(46) en Vr(60) en zouden het leuk vinden om in contact te komen met andere naturisten (stellen heeft wel de voorkeur, maar iedereen mag reageren). Wij houden van zon, zee en strand, goede gesprekken, massage.

    Wij komen uit Zuid Holland en het zou voor ons practisch zijn als er mensen reageren die een beetje uit de buurt komen. Wij zijn mobiel dus dat komt wel goed.

    we hopen op leuke reakties

    M en G

    hallo ik ben janwillem 46 uit cappele ad ijsel b en zeker absoluut niet uit op sex maar vind oprechte gezellige naturistisch vrienden vrindinnen wel erg fijn leuk gezellig mijn email is vdamjw@gmail.com

  • chico

    Goede avond 

    ik ben chico 23 jaar uit Arnhem en lijkt me super leuk ik met jullie een x mee te gaan  naar het strand of wat dan ook 

    hoor graag van jullie 

    groetjes 

  • Luc

    hallo oliviawil graag met je in contact komen. ben singelman 67 foto op verzoek

  • Luc

    Luc

    hallo oliviawil graag met je in contact komen. ben singelman 67 foto op verzoek

  • Patrick

    single nudist (54) die er veel jonger uitziet en emotioneel ook veel jonger is, zoekt single ruimdenkende nudiste met dochter die naakt is opgevoed of ruimdenkend nudistengezin met meiden. voor naakt zijn bij mij of jullie thuis, zomers naar het naaktstrand.

    mail naar: protongebruiker0@proton.me