Campingkennissen Franktijk-Loire

  • Marmar

    Hoi, wij zijn een leuk koppel (66/64), vlot, beschaafd, goed uitziend en gezellig, no-nonsense en zijn van 7-25 juni as in de Loire regio in Frankrijk met de caravan. Staat in de buurt van Amboise. Misschien is het leuike om elkaar per toeval of gepland tegen te komen en leuke gezelligheid (..) samen te beleven. Wijh ebben ervaring met PR in het verleden, maar dat is nu niet meer de opzet, maar …je weet nooit… Mail gerust voor info. (@ petervanderklift@gmx.com)

  • Naturist zoekt

    Goedemorgen “Marmar”

    Helaas zie ik jullie oproep een jaar te laat. Ik kom ook relematig in de Loire in de buurt van Amboise. Op welke camping verbleven jullie? en gaan jullie dit jaar weer. Ik kom op beide campings in de buurt van Amboise “Le jardin Botanique” en “De L'ile D'or” die wat dichter bij Amboise ligt. Op welke camping verbleven jullie?

    Ik ben Marc, 56 jaar uit de omgeving van Rottredam. Ik ben naturist, maar in de Loire zijn er niet zo veel opties om naturistisch te verblijven. Ik ben easy going, hou van fotografie, koken, sporten, massages (geven en ontvangen) en dus naturisme. Loop het liefst de hele dag in mijn blote kont :).

    Ik ben op zoek naar mensen die op zoek zijn naar een “ vrije” levenstijl waarbij gezelligheid, respect en lichamelijk contact voorop staat (licht bi is mogelijk).

    Misschien heb ik jullie interesse gewekt en kunnen we eens contact hebben via de email en wie weet wat er van komt.

    Tot horens?

    Marc