Stel zoekt man die wil toekijken

• Zon

Stijlvol stel van 60 en 55 zoekt een beschaafde Nederlandse blanke man die het opwindend vindt om toe te kijken terwijl wij met elkaar vrijen. Annemarie is een prachtige lange en slanke blonde dame met een mooie cup C. Jan Willem is een representatieve man en is stevig geschapen.Voor ons is dit een eerste keer. We zoeken daarom een niet opdringerige man die graag met zichzelf speelt terwijl hij naar ons kijkt. Wij ontvangen je thuis (met een goed glas wijn) waar we discreet van elkaar kunnen genieten. Bij voorkeur ben je normaal gebouwd (niet te dik en zeker niet te mager) en tussen de 50 en 75 jaar. Geen tattoos of piercings. Discretie en hygiëne zijn ook voor jou vanzelfsprekend. ABN.We reageren alleen op serieuze uitgebreide berichten.

• Zon

Wij zijn inmiddels de juiste man tegengekomen, ik zie echter geen moglijkheid om onze post te verwijderen.

• bi nudist

Hoi heerlijk advertentie.

Dus trek ik maar eens de stoute schoenen aan .

Om verder contact te zoeken .

Hier sjef een 100% eerlijke man uit Den Bosch die zijn afspraken na komt .

Mocht je ook eens echt eens iets meer willen

BV een eerlijke vriendschap waar bij veel kan maar niets moet.

En wie weet is dit het begin naar een spetterende relatie .

PS heb een cam voor fake uit te sluiten .

voeg mij gerust toe op skype 

https://join.skype.com/invite/FwL7nPduN4YZ

of KiK   jefffff960

En kan verplaatsen en ontvangen.

Tel 06-4719..14

sjefvb2405@hotmail.com

groetjes Sjef

Hier sjef een 100% eerlijke man uit Den Bosch die zijn afspraken na komt .Mocht je ook eens echt eens iets meer willen mail sjefvb2405@hotmail.com
    KIK jefffff960