Blootgewoon maatje gezocht voor massage en/of sauna ontmoetingen...

  • Wellness Maatje

    Hoi Veertigers t/m zestigplussers, 

    Zo op zijn tijd heb ik als man van midden in de vijftig met een gezonde BMI behoefte in een gezellig ontspannende samenzijn om even van de dagelijkse drukte en hectiek te ontsnappen. Ik zoek dan ook een rustig persoon met een gezonde BMI die samen met mij wil ontspannen doormiddel van massage en saunabezoekjes. Ben je geen saunaganger geen probleem, dan kunnen we elkaar ontmoeten voor de gezelligheid en massage uitwisselingen. Ben je een liefhebber van sauna en massages dan is dat natuurlijk heel erg fijn, en dan lijkt het mij heel leuk om jou te ontmoeten.

    .
  • wilco

    hoi Rene, uit welke omgeving kom je ?

    groetjes

    Wilco

  • wilco

    wilco

    hoi Rene, uit welke omgeving kom je ?

    groetjes

    Wilco

    Sorry dat ik je Rene noemde, heb (nog ) geen idee hoe je heet :)

  • Wellness Maatje

    Hoi Wilco je mag mij best Rene noemen als je dat een mooie naam vind.

    Misschien heb je goede herrinering aan Rene, dat zou fijn zijn voor je.

    Maar mijn oproep kan verder negeren, op het moment heb ik even geen tijd voor afspraakjes.

    Misschien weer  over een tijdje, maar dat weet ik nu nog niet.

    .
  • Wellness Maatje

    Hoi Wilco je mag mij best Rene noemen als je dat een mooie naam vind.

    Misschien heb je goede herrinering aan Rene, dat zou fijn zijn voor je.

    Maar mijn oproep kan verder negeren, op het moment heb ik even geen tijd voor afspraakjes.

    Misschien weer  over een tijdje, maar dat weet ik nu nog niet.

    HELAAS KAN IK MIJN OPROEP HIER NIET VERWIJDEREN, ANDERS HAD IK DAT AL GEDAAN!!!

    .
  • Victor

    Bennikbte laat?

    Ik ben man van 56,normaal postuur  uit noord limburg.

    ik vind je advertentie interessant want je hebt hetzelfde gedacht als ik. Ik ben rustig. Ik hou van sauna, maar ikmis gezelschap met man. Ik zou geen probleem alleen bij je thuis naakt doen zoals massage.

    In afwachting