Op zoek naar verschillende dingen

  • Benjamin

    Hallo beste mensen,

    Ik ben op zoek naar verschillende soorten leuke contacten en vriendschappen, omgeving zoetermeer.

    Voor de zomer tijd, lijkt het me leuk om met een vrouw of man of een gezin/stel gezellig naar het naaktstrand in zoetermeer te gaan. 

    Of eventueel bij jouw/jullie thuis gewoon lekker gezellig dag ervan te maken als nudisten. Hou van boordspelletjes, maar ook van leuke, diepe en gezellige gesprekken. 

    Ook ben op zoek naar iemand die spiritueel ver is voor interessante spirituele gesprekken. Ook iemand die net met het spirituele bezig is, zou dat ook leuk vinden om contact mee te hebben. 

    Ik zoek ook een vaste massage partner, waarin ik een massage krijg, maar ook een massage kan geven, dus we delen de massage. 

    En wie weet leren we van elkaar hoe we betere massages kunnen geven, nieuwe technieken etc. 

    Ook ben op zoek naar de wat oudere mensen die alleen zijn, en eenzaam zijn, maar die het leuk zouden vinden om iemand op bezoek te krijgen voor een lekker bakkie koffie en gezellig gesprek. In tijden als dit kan ik goed begrijpen dat alleenstaande oudere, erg eenzaam kunnen zijn, en het misschien wel fijn vinden, om iemand te hebben, waar ze mee kunnen praten. 

    Ik zelf ben een man, en wie ik ben daar mag je zelf achter komen hahaha

    Ja heb wel grote dosis humor hoor, maar over jezelf spreken is lastig natuurlijk. 

    Nou ben benieuwd of ik een reactie krijg. 

    Groetjes, Ben

  • Dia

    Hoi Benjamin,

    ik ben net lid van deze pagina????

    in welke plaats woon je?

    groetjes Dia

  • Jacob

    Dia

    Hoi Benjamin,

    ik ben net lid van deze pagina????

    in welke plaats woon je?

    groetjes Dia

    Hij woont in de omgeving van Zoetermeer, staat in zijn oproep

    Als je in mijn omgeving woont mag je me ook mailen (zie oproep hierboven)

  • Benjamin

    Dia, ik woon in zoetermeer, dat is omgeving denhaag, rotterdam etc

    En jij?

  • Naturist zoekt

    Hoi Ben,

    Hallo beste mensen,

    Ik ben op zoek naar verschillende soorten leuke contacten en vriendschappen, omgeving zoetermeer.

    Voor de zomer tijd, lijkt het me leuk om met een vrouw of man of een gezin/stel gezellig naar het naaktstrand in zoetermeer te gaan. 

    Of eventueel bij jouw/jullie thuis gewoon lekker gezellig dag ervan te maken als nudisten. Hou van boordspelletjes, maar ook van leuke, diepe en gezellige gesprekken. 

    Ook ben op zoek naar iemand die spiritueel ver is voor interessante spirituele gesprekken. Ook iemand die net met het spirituele bezig is, zou dat ook leuk vinden om contact mee te hebben. 

    Ik zoek ook een vaste massage partner, waarin ik een massage krijg, maar ook een massage kan geven, dus we delen de massage. 

    En wie weet leren we van elkaar hoe we betere massages kunnen geven, nieuwe technieken etc. 

    Ook ben op zoek naar de wat oudere mensen die alleen zijn, en eenzaam zijn, maar die het leuk zouden vinden om iemand op bezoek te krijgen voor een lekker bakkie koffie en gezellig gesprek. In tijden als dit kan ik goed begrijpen dat alleenstaande oudere, erg eenzaam kunnen zijn, en het misschien wel fijn vinden, om iemand te hebben, waar ze mee kunnen praten. 

    Ik zelf ben een man, en wie ik ben daar mag je zelf achter komen hahaha

    Ja heb wel grote dosis humor hoor, maar over jezelf spreken is lastig natuurlijk. 

    Nou ben benieuwd of ik een reactie krijg. 

    Groetjes, Ben

  • Naturist zoekt

    hoi ben,

    ik ben Marc uit pijnacker, bijna buren dus

    heb de zelfde ideeen als jij , maar kan helaas niet thuis ontvangen

    gr,

    marc

  • Benjamin

    Ben inmiddels verhuist naar monster, en nog steeds op zoek

  • Benjamin

    Naturist zoekt

    hoi ben,

    ik ben Marc uit pijnacker, bijna buren dus

    heb de zelfde ideeen als jij , maar kan helaas niet thuis ontvangen

    gr,

    marc

    Ik kan ook helaas niet ontvangen ivm met huisgenoot, die laten we het zo zeggen, naturisme niet begrijpt.