Vriendin gezocht

• Claudia

Hoi hoi, Ik ben Claudia, woonachtig in Herkenbosch. Allereerst wat ben ik blij dat het nog zulke forums geeft als deze om zo mensen met elkaar in contact te kunnen brengen. Ik woon in een hele mooie omgeving…heb leuke sociale contacten echter zit er toch een bepaalde kloof tussen ons…of de woonafstand of men is van het single overgegaan in een relatie of men is heel druk bezet…kortom even bij elkaar op de thee/koffie, even eruit is er dan niet meer bij. Mijn beste vriendin staat altijd voor me klaar echter ze zit dus aan de andere kant van het land….dus bij dezen mijn oproep: Ik zou heel graag een nieuwe vriendin leren kennen bij mij in de buurt, het liefst in Herkenbosch maar omliggende dorpen is natuurlijk ook goed. Ik hou van de natuur/spiritualiteit, wandelen/nordic walking, een goed gesprek, antiek, schilderen, proza, tuinieren, maar vooral het delen, dat maakt mij blij…Even gezellig contact of juist je even beklagen over het leven, maakt niet uit…kortom een gelijkgestemde in de buurt. Ik zou het erg leuk vinden als ik een reactie krijg…doei doei en wie weet tot gauw…Lieve groetjes, Claudia.

• Claudia

PS Ik zie dat ik nog iets vergeten ben…Ik ben overigens 45 jaar…En verder vind ik o.a. een bioscoop bezoek, museum, stadswandeling, hapje eten, ook erg leuk om te doen. Groetjes..