leuke, hechte vriendschap gezocht Capelle aan den IJssel

  • petra

    Ik ben Petra en 53 jaar. Ik zoek een leuke vriendschap een maatje met een man tussen de 48 en 55 jaar.Ik ben een vrolijk type, optimistich, zorgzaam, behulpzaam en lief. Ik hou van gezelligheid en alleen is maar alleen. Ik zoek een leuke vriend om samen een leuke vriendschap mee op te bouwen. Gezellig samen dingen ondernemen, gezellig bakkie doen, een goed gesprek op zn tijd of een luisterend oor of een knuffel.. Iemand die ook humor heeft en van gezelligheid houdt.Ook heb ik 2 honden dus iemand die ook van honden houdt en het leuk vind om af en toe samen met mij  en de honden te gaan wandelen in bos of strand. Geen verplichtingen gewoon gezellig afspreken als er tijd en zin is. Bij de juiste vwederzijdse klik sta ik open voor meer.Maar ben nog niet gelijk op zoek naar een relatie 

  • Naturist zoekt

    Hallo Petra,

    Ik ben Marc (49) uit de omgeving van rotterdam. ben net als jij op zoek naar een gezellig maatje.

    je kan me bereiken via van_beek_marc@hotmail.com

    gr,

    marc

  • Roadrunner2018

    Hallo Petra,

    Ik ben nieuw hier op deze website en wat rond aan het kijken. Geldt jouw oproepje nog steeds of heb je ondertussen een leuk maatje gevonden? Ik woon zelf ook in Capelle. Een mail bericht is welkom.

    Groet Martin    ( Mypost12   (at)   gmail.com )   Ik schrijf mijn mail adres zo om spam zo veel mogelijk te verkomen.

  • Frans

    Hallo.Petraeus,

    Ik ben een man van 50 op zoek naar een leuk vriendschappelijk contact bij interesse mail.me op bergioe61@gmail.com of reageeresidence hier.

    Groetjes van Frans

  • Mark

    Hoi petra

    Ik ben mark en ben 48 jaar .

    Ben een sportieve man die mede op zoek is naar een leuke en gezellige vriendschap .

    Als je wil mag je mij mailen dan kan ik wat meer over mezelf vertellen .

    hexagram6@gmail.com

    Gr mark