nudisme vriendschap

• I & W

wij naturisten stel zonder kinderen thuis wonende kinderen maar wel met 3 klein kinderen .zoeken naturistenstel voor vriendschap we zoeken alleen naturisten vriendschap wat we echt niet zoeken is sex .We hebben genoeg aan elkaar . maar we houden van jacuzzi lekker in eigen tuin daarnaast sauna af en toe een kaart of bord spel bbq hapje en drankje en gezelligheid bij goede vriendschap op vakantie als jullie nog wat weten, laat het weten we wonen rand van brabant en gelderland en limburg

welke stellen zoeken ook serieuse vriendschap

groetjes de naturisten

• Leo

Hallo, ik zie dat dit al een beetje oud oproepje is. Maar als jullie nog gezellige vrienden zoeken , wij zijn een echtpaar van 68 jaar zonder kinderen maar wel met een hele lieve Schotse collier.

We wonen alleen in Hellevoetsluis, dus niet echt in de buurt.

Bij interesse mail dan even naar: leovs51@hotmail.com.

Hartelijke groetjes.

• Leo

Sorry, het is: leovs51@gmail.com

• Henk

Anonymous

wij naturisten stel zonder kinderen thuis wonende kinderen maar wel met 3 klein kinderen .zoeken naturistenstel voor vriendschap we zoeken alleen naturisten vriendschap wat we echt niet zoeken is sex .We hebben genoeg aan elkaar . maar we houden van jacuzzi lekker in eigen tuin daarnaast sauna af en toe een kaart of bord spel bbq hapje en drankje en gezelligheid bij goede vriendschap op vakantie als jullie nog wat weten, laat het weten we wonen rand van brabant en gelderland en limburg

groetjes de naturisten

Hallo

Wij kunnen ons enigzinds vinden in jullie zoekopdracht. 

Onze kinderen zijn ook de deur uit en wij zijn 56 en 60 jaar oud en wonen in noord-Limburg.

Hoe oud zijn jullie?

Groetjes van het andere naturistenstel

• Henk

Henk
    Anonymous

groetjes de naturisten

Hallo

Wij kunnen ons enigzinds vinden in jullie zoekopdracht. 

Onze kinderen zijn ook de deur uit en wij zijn 56 en 60 jaar oud en wonen in noord-Limburg.

Hoe oud zijn jullie?

Groetjes van het andere naturistenstel

• I en W

Henk
    Henk
    Anonymous

wij naturisten stel zonder kinderen thuis wonende kinderen maar wel met 3 klein kinderen .zoeken naturistenstel voor vriendschap we zoeken alleen naturisten vriendschap wat we echt niet zoeken is sex .We hebben genoeg aan elkaar . maar we houden van jacuzzi lekker in eigen tuin daarnaast sauna af en toe een kaart of bord spel bbq hapje en drankje en gezelligheid bij goede vriendschap op vakantie als jullie nog wat weten, laat het weten we wonen rand van brabant en gelderland en limburg welke stellen zoeken ook serieuse vriendschap groetjes de naturisten

Hallo Wij kunnen ons enigzinds vinden in jullie zoekopdracht.  Onze kinderen zijn ook de deur uit en wij zijn 56 en 60 jaar oud en wonen in noord-Limburg. Hoe oud zijn jullie? Groetjes van het andere naturistenstel

hoi henk wij zijn getrouwd stel m67 en vrouw 63  jaar wij nijmegen 

Naturisten stel vrouw 63 en man 68;zoekt naturisten stel uit hoek Limburg Gelderland en Brabant voor naturistische vriendschap zonder plus .Zoals bbq keer sauna gezellig naakt samen een bord of kaartspel met hapje en drankje . Kids wonen op zich zelf en nu we met pensioen zijn. kunnen we genieten welk stel heeft het zelfde idee.
    Groetjes I & W
    Ingeenwim.roedan@gmail.com
  • Willy ingeborg

Hoi Henk 

wij 63 en 68 jaar met pensioen 

uit omg Nijmegen Willy.ingeborg@outlook.com

Wij getrouwd stel Vrouw 63 en man 68 zoeken naturistisch stel . Voor vriendschap. Alleen naturisten vriendschap dus ook bij elkaar thuis bloot zijn .wat we echt niet zoeken is sex .We hebben genoeg aan elkaar . maar we houden van lekker eten en koken ,jacuzzi daarnaast sauna naakt samen een kaart of bord spel bbq hapje en drankje en gezelligheid bij goede vriendschap . zijn We wonen in Nijmegen kunnen verplaatsen en ontvangen
    welke stellen zoeken ook serieuse naturisten vriendschap geen sex
    groetjes de naturisten
    mail (willy.ingeborg@outlook.com)
  • Ronald1969

Ik ben een nudist en heb sinds kort een nieuwe relatie met een nudiste. We zijn Ronald en Jane. We zoeken een ander nudistisch stel voor vriendschap. Jane valt niet op jong maar ik wel. Ze heeft voor ze mij kende wel contact gehad met een nudistenstel met jongens. Ik wil graag een nudistenstel of gezin met meiden. Daar hoeft niet perse iets mee te gebeuren. Ik wil dat de meiden gelukkig me me zijn.