Hey hallo, ben even aan t rond kijken op deze site. En best eng om hier een bericht te plaatsen maar ok…:-) Het lijkt mij gezellig wat meer vriendinnen te leren kennen bij mij in de buurt (Rotterdam, Zoetermeer Berkel en Rodenrijs, Pijnacker etc. Ik ben 41, heb twee jongens (19 en 14) Woon officeel niet samen maar heb wel een vriend. Ik werk parttime en zou t leuk vinden om gewoon spontaan eens een bakkie te drinken, ff de stad in te gaan of lekker van t zonnetje te genieten. Verder vind ik t nog steeds erg leuk om op stap te gaan (grote feesten en festivals wel allemaal een beetje gehad maar kan zo nog wel eens gebeuren) en wil dan meestal niet meer naar huis. Ik rook zelf niet, drink wel graag een drankje. Sta je ook een beetje zo in t leven maar net als ik behoefte om wat dingen samen te doen omdat vrienden ver weg wonen om spontaan af te spreken of hebben ze bijv.jongere kinderen waar nog rekening mee gehouden moet worden of zoals iedereen t vaak te druk met werk enz. dan zou t misschien wel gezellig zijn eens wat af te spreken.