Stel met jong kindje zoekt vriendschap met stel met jong kindje

• R&J

Hallo allemaal!

Wij zijn een leuk, spontaan, werkend en getrouwd stel van eind 30 (man 38, vrouw 37) met een zoontje van bijna een jaar oud. We wonen in de provincie Utrecht.

Het lijkt ons leuk om een ander leuk stel te leren kennen met ook een jong kindje voor een leuke en gezellige vriendschap (we zien hier advertenties voor vriendschappen met een plus of “een beetje meer”… nope, wij niet, zap maar door!).

Bij elkaar geregeld op de koffie komen (thee mag ook… yep, we zijn niet zo moeilijk…), winkelen, iets leuks doen met de kids, een dagje weg enzovoorts. Liefst ook in de provincie Utrecht, maar iets verder weg is ook geen probleem.

Onze trefwoorden: spontaan, gezelligheidsmensen, sportief, positief ingesteld, rustig, humoristisch, netjes en verzorgd. Hobbies van ons zijn onder andere: sporten, internet, lezen, film, muziek, winkelen, dagjes uit.

Wij zoeken dus vriendschap met een stel met ook een jong kindje. En waarom? Onder andere omdat we allemaal weten dat een gezinsleven met een opgroeiend kindje druk kan zijn (naast een baan, andere verplichtingen etc.) en daarom wederzijds begrip hebben voor het feit dat er niet altijd direct een mogelijkheid is voor een afspraak. Wel zo fijn, toch? Dus als het even niet kan, dan gewoon een andere keer!

Betrouwbaarheid, eerlijkheid, serieus kunnen kletsen, maar ook veel lachen is voor ons belangrijk. Evenals respect voor elkaar.

We zien uit naar jullie reacties!

• MenA

Hoi hoi,

Wij zijn een stel van 31 jaar met een dochter van 2,5 jaar. Zin om verder te mailen?

Groetjes

• dimalima@mail.com

hi! laten we kennis maken? sorry, maar nu ben ik erg veel in een haast om te werken. al laat voor het werk. Ik zal blij zijn als u mij schrijven naar mijn e-mail adres

• olgaterburg@hotmail.com

Goedemiddag,

hier een leuk stel uit de provincie utrecht van 37 en 44 met een dochtertje van 9 maanden.

wie weet leuk om eens over en weer te mailen en kennis te maken.

groetjes ons