Stel zoekt een leuk stel voor vriendschap met klein plusje.

• wieweet@email.com

Hallo stellen,

wij zijn een leuk, modern getrouwd stel en zijn bi.nieuwschierig, we zijn serieus op zoek naar leuke mensen met idem gevoelens voor een serieuze vriendschap met een kleine plus!.

Het gaat ons vooral om een leuke vriendschap. Wij zijn 40 en 53 jaar oud en komen uit Nijmegen.

We zoeken gezellige mensen waar we een leuke tijd mee kunnen hebben en waar we deze gevoelens mee kunnen delen en wie weet kunnen ontdekken.

Groetjes,

wieweet.

• knuffel1976

Goedemiddag

en hoe jong zijn jullie?

waar vandaan?

gr ons

• wieweet@email.com

Hallo daar,

sorry dat het zo lang geduurd heeft voor we reageren.

Maar even op jullie vraag terugkomen, wij zijn 39 zij en 53 hij jaar oud en komen uit Nijmegen. We zijn een goed verzorgd, modern stel.

We zijn beiden bi.nieuwschierig en zouden graag in contact komen met gelijkgestemde mensen met dezelfde gevoelens. Het gaat ons echt niet om de seks, maar vinden de spanning en nieuwschierigheid minstens zo belangrijk.

En indien het klikt tussen ons en we hebben een gezellige avond, dan weet je als de erotische spanning wat oploopt nooit wat er kan gebeuren, toch!

We weten dat het veel mensen alleen om de seks gaat en daarom is het niet gemakkelijk mom geschikte mensen/vrienden te vinden. Maar we hopen altijd nog dat het gaat lukken.

Mochten jullie toch nog interesse hebben, dan mag je ons altijd mailen op ons prive adres. janssenben@mail.com

Mogelijk kunnen we elkaar even wat beter leren kennen en een foto uitwisselen om te kijken of de eerste klik er is!

Groetjes,

wie weet.

• wieweet@email.com

Hallo daar,

sorry dat het zo lang geduurd heeft voor we reageren.

Maar even op jullie vraag terugkomen, wij zijn 39 zij en 53 hij jaar oud en komen uit Nijmegen. We zijn een goed verzorgd, modern stel.

We zijn beiden bi.nieuwschierig en zouden graag in contact komen met gelijkgestemde mensen met dezelfde gevoelens. Het gaat ons echt niet om de seks, maar vinden de spanning en nieuwschierigheid minstens zo belangrijk.

En indien het klikt tussen ons en we hebben een gezellige avond, dan weet je als de erotische spanning wat oploopt nooit wat er kan gebeuren, toch!

We weten dat het veel mensen alleen om de seks gaat en daarom is het niet gemakkelijk mom geschikte mensen/vrienden te vinden. Maar we hopen altijd nog dat het gaat lukken.

Mochten jullie toch nog interesse hebben, dan mag je ons altijd mailen op ons prive adres. janssenben@mail.com

Mogelijk kunnen we elkaar even wat beter leren kennen en een foto uitwisselen om te kijken of de eerste klik er is!

Groetjes,

wie weet.

• dimalima@mail.com

hi! laten we kennis maken? sorry, maar nu ben ik erg veel in een haast om te werken. al laat voor het werk. Ik zal blij zijn als u mij schrijven naar mijn e-mail adres