Bewust kinderloos stel beiden 39 zoekt ander gezellig stel

• sportpaard

Wij zijn beiden 39, bewust kinderloos en merken dat het soms erg moeilijk en lastig is om af te spreken met vrienden, daar die allemaal kinderen hebben.

Wij hebben niets tegen kinderen maar het is gewoon lastiger afspreken. Ook wel wat vrienden “kwijtgeraakt” in de loop der jaren dus zou leuk zijn om nieuwe mensen te ontmoeten.

Bioscoop, uit eten, theater, concert, dagjes uit, bordspelletjes, we vinden veel dingen leuk. We wonen ergens tussen Rdam en Den Haag.

Lijkt me leuk om iets te horen van iemand :-)

• Brabant1976

Hallo,

Alhoewel ik het ook wat vreemd vind voelen om te reageren op een dergelijke vraag van jullie (we zouden toch gewoon zo in het dagelijks leven vrienden moeten kunnen maken zegt mijn gevoel), is het wel erg fijn om te lezen dat mijn man en ik niet enige zijn met een zelfde ervaring. We wonen in de regio Eindhoven en hebben eveneens bewust gekozen om geen kinderen te willen. Ook wij zijn vrienden kwijt geraakt ogenschijnlijk om deze reden. Het ontmoeten van nieuwe mensen zonder kinderen is lastig.

Mochten er mensen uit de regio Brabant reageren dan zou ik het leuk vinden om in contact te komen.

Wie weet tot mails!

• Betsy79

Tja, het is inderdaad best lastig. Omdat iedereen om ons heen kinderen heeft, merk ik dat de prioriteiten bij die mensen heel anders liggen.

Daardoor worden wij heel vaak niet begrepen. Wij (mijn man (38) en ik (35)) zijn er nog niet echt mensen mee kwijt geraakt. We merken alleen wel dat er weinig tijd is bij mensen die kinderen hebben.

Weinig tijd voor de dingen die wij belangrijk en leuk vinden zoals reizen, hapje eten, drankje, concert, theater, noem maar op.

Wij wonen in de buurt van Utrecht, hebben beide een auto, dus kunnen vele kanten op.

• italfans

Wij zijn een stel 40ers met hetzelfde“ probleem”. We genieten volop van het leven met zijn tweetjes maar soms wil je toch ook wat afspreken met mensen op dezelfde golflengte.

Wel jammer dat de mensen die hier reageren zover weg wonen. Als er een stel in de omgeving van zuid limburg is in dezelfde situatie dan horen we dat graag.

• stelmariodk

Groeten vanuit Antwerpen :-)

Peter en Anne, beide 47 jaar jong (nou ja,jong?lol) , niet rokers, beetje zelfde probleem, zoveel gewerkt dat vriendenkring zeer zeer dun in geworden. Leuk dineravondje, theater of saunadagje zien we wel zitten :-). (wij hebben wel twee kinderen, maar die zijn reeds volwassen).

groetjes en tot hoors?