stel 53/55 zoekt vriendschap regio 070

• henkcaro

Hallo,

Wij, vrouw en man, 53 en 55 jaar zoeken serieus een stel met als doelstelling om een vriendschap op te kunnen bouwen.

We zoeken gewoon uitbreiding van onze sociale contacten daar de “kids”nu hun eigen weg gaan. Er is meer dan alleen maar werken dunkt ons.

Regio 070, beide fulltime werkzaam.

Interesses : klaverjassen, terrasje, uit eten, maar ook gewoon serieus een gesprek voeren, dat laatste moet zeker kunnen.

Vriendschap , maar ook “leven en laten leven”

Wij roken ( niet in huis) en houden van een drankje.

Voor ons de eerste keer dat we een dergelijke oproep plaatsen en kijken uit naar de reacties.

Groeten,

Stel, regio 070

P.S. Wij zijn niet preuts, maar reacties met seksuele intenties worden niet beantwoord!!!!

• debora12

hello,

Ik wens u het beste compliment van het seizoen

Mijn naam is Deborah, een goed uitziende meid.

Nou ik zag je profiel, het spijt me dat ik niet veel over mezelf heb gezegd omdat ons profiel niet alles over ons kan zeggen.

Ik heb een speciale reden van contact met u dus ik zou graag willen dat u reageren op mijn e-mailadres (annandebora2@yahoo.com) daar kan ik je alles vertellen over mezelf, en de reden waarom ik ben contact met u op en ook mijn foto's aan u.

Debora.

Hello,

I wish you best Compliment of the season

My name is Debora, a good looking girl.

Well I saw your profile , i am sorry that i did not say much about myself because our profile cannot say everything about us.

I have a special reason of contacting you so i would like you to respond to my email address (annandebora2@yahoo.com) there i can tell you everything about myself, and the reason i am contacting you and also send my pictures to you.

Debora.

(annandebora2 AT y a h o o.c o m)

• rbvanb@live.nl

Hoi,

Ben het met jullie eens, dat er meer is dan werken alleen…..Wij zijn rond augustus dit jaar ook pogingen gaan ondernemen om onze sociale contacten wat uit te breiden…..misschien herken je het als ik stel dat dit door werk en kinderen op een laag pitje is komen te staan…….tot nu toe echter zonder succes. 2 weken geleden wel een ontmoeting met mensen in Den Bosch gehad…maar het genoegen was wat ons betreft niet geheel wederzijds…

Voor wat meer info over ons verwijs ik jullie naar onze oproep op deze site medio augustus….hieronder zal ik de tekst daarvan kopiëren.

Goede dag…

Wij zijn,voor zover we weten, een gezellig stel van rond de 60 jaar uit Haarlem. We hebben uitwonende kinderen en zijn de trotse opa en oma van een paar kleinkinderen. We nemen beide nog deel aan het arbeidsproces de een als zelstandige en de ander als “loonslaaf”. Ondanks onze drukke leventje missen we een paar vrienden die het gezellig vinden om elkaar regelmatig te ontmoeten. Hoe we deze ontmoetingen gaan vullen we met zijn 4-en in…de intresse is breed. Er is echter één uitzondering en dat is dat we niet op zoek zijn naar een erotisch contact.

Wil je meer weten….reageer. We gaan er van uit dat Nederland niet zo groot is…..:-)

Groetjes uit Haarlem

Spreekt het jullie aan en lijkt een nadere kennismaking jullie iets, dan hoor ik het graag.

Groetjes uit Haarlem

• henkcaro

Hallo stel uit Haarlem.

Bedankt voor jullie reactie. Haarlem is vanuit de regio te overbruggen en jullie eerder geplaatste advertentie op deze site komt eigenlijk wel overeen met onze wensen en gedachten.

Daar het de eerste keer is dat wij een advertentie op deze site hebben geplaatst, weten we werkelijk niet of ook deze tegenreactie voor iedereen te lezen is.

Wellicht weten jullie het, om verder te kunnen communiceren via onze prive mails.

Horen graag van jullie.

Groeten uit regio 070