Jong gezin met kinderen zoekt vrienden met kinderen

• _Daphne_

Hoi

Wij zijn een stel van 32 en 31 en wonen in Oosterhout.

Samen hebben we vier kleine kinderen . ( 7, 5 , 2 en 1 )

Helaas blijkt het in de praktijk dat mensen met minder kinderen vaak niet begrijpen hoe druk het kan zijn en daardoor lopen ‘ vriendschappen ’ vaak stuk .

Wij zoeken vrienden die het leuk vinden om bij elkaar op bezoek te gaan maar niet kwaad worden als het een keertje niet kan.

We zoeken wel vrienden waarbij de vriendschap ook serieus word genomen , iemand die je bij wijze van spreken uit bed kunt bellen midden in de nacht bij nood.

Een vriendschap waar je in kunt lachen en huilen, elkaar begrijpt en dingen uitpraten als er iets is.

Wij houden van films kijken, dagjes weg gaan , uit eten gaan .

Gewoon gezellig koffie/thee-leuten.

Gewoon gezelligheid zonder bijbedoelingen .

Groetjes

• stelletje

hallo dafne

ik zie dat je liever een stel zoekt met kinderen helaas hebben wij nog geen kinderen maar de wens is groot.

wij zoeken eigenlijk precies hetzelfde zoals jij beschrijft.

wij zijn (m) 34 en (v) 31 uit waalwijk.

misschien horen wij wat van je.

groetjes jessica

• jelka1976

Hallo,

Mijn man en ik (37 en 36 jaar oud) hebben twee dochters van 8 en 2 jaar oud. Wij willen ook graag in contact komen met andere stellen om onze vriendenkring uit te breiden.

Jullie beschrijven heel mooi wat jullie belangrijk vinden in een goede vriendschap en dat spreekt ons ook erg aan.

De vrienden/kennissen die we hebben gaan helemaal op in hun eigen gezinsleven en lijken niet echt de behoefte te hebben om daarnaast ook nog te investeren in het opbouwen van een hechte vriendschap. De contacten die we met elkaar hebben zijn vrij oppervlakkig met veel koetjes en kalfjes gesprekken terwijl mijn man en ik juist veel waarde hechten aan wat meer diepgang in een vriendschap, gesprekken hebben die echt ergens over gaan, het gevoel hebben dat je met alles bij elkaar terecht kunt en dat je echt op de ander kunt bouwen. Wij vinden het leuk om met de kinderen er op uit te trekken maar gaan ook graag een weekendje weg met z''n tweeen. Vakantie staat bij ons hoog in het vaandel, we mogen graag iets van de wereld zien en houden vooral van kamperen in landen zoals Frankrijk en Kroatie. We gaan graag samen naar de bioscoop of uit eten maar kunnen ook genieten van een avondje samen op de bank voor de buis of een goed gesprek met een wijntje erbij. In een kroeg zul je ons echter niet zo snel vinden.

Spreekt bovenstaande jullie ook aan dan willen we graag met jullie in contact komen.

Enig nadeel is dat wij in Leeuwarden wonen, niet echt naast de deur maar als het goed klikt tussen mensen hoeft afstand geen probleem te zijn, tenminste zo denken wij er over.

We zouden het leuk vinden iets van jullie te horen!

• richardenwendy

Hallo,

Wij zijn een stel van 31 en 41 jaar.

Wij komen uit Etten-Leur en hebben een dochter van 16 maanden.

We weten goed wat het is om nee te moeten zeggen op z'n tijd.

Wij zoeken verder eigenlijk hetzelfde als wat jullie omschrijven.

Het zou leuk zijn om in contact te komen met jullie.

Groetjes wendy en Richard