Stel 54 & 51 Jr. uit Flevoland zkt. stel voor vriendschap

• M en S

Hallo,

Leuk dat je dit bericht leest. Wij zijn een stel van 54 (hij) en 51 (zij), zonder thuiswonende kids.

Wij zijn woonachtig in Lelystad (Flevoland)

Samen zoeken wij een leuk stel (leeftijd doet niet echt ter zake, maar omstreeks onze leeftijd zou wel fijn zijn)

om leuke dingen mee te ondernemen zoals een drankje doen,

filmpje pakken, bbq-en, bankhang avondjes met dvdtje en een drankje erbij, strand, (bos)wandelingen, spelletjes,

concert en nog zo veel meer, of misschien hebben jullie zelf leuke ideeën

Wij staan open voor veel dingen en zoeken naar een gezellige vriendschap maar zonder bijbedoelingen.

Mochten jullie buiten de polder wonen dan is dat ook geen probleem hoor. Wat zijn immers afstanden binnen Nederland….

Wie is net als ons op zoek naar nieuwe vriendschappen en lijkt het leuk om eens contact met ons op te nemen?

Iedere serieuze reactie is welkom en word beantwoord.

Groetjes M en S

• luna62

hallo wij zijn een stel uit Zwolle. hij nog 50 ik 51. Geen thuiswonende kinderen meer..

het lijkt ons leuk om te kijken of er een klik is voor een leuke vriendschap.

we kunnen overal heen afstand is voor ons geen probleem maar hopen wel dat dit voor 2 kanten geld.

zal wel meteen vermelden dat wij beiden een aantal tatoeages hebben( voor sommigen een bezwaar dus vandaar)

jullie ideen voor een gezellige vriendschap komen overeen met de onze dus wie weet.

hoor graag van jullie

• geajanhielke@hotmail.com

Wij zijn een stel uit Heerenveen mijn vrouw is 52 en ik ben 50.

Wij zoeken ook vrienden waar we lekker mijn kunnen kletsen en leuke dingen kunnen ondernemen,

zoals bioscoopje kijken fietsen wandelen .

Groeten

• rbvanb@live.nl

Hoi M en S

Jullie advertentie is al weer een paar dagen oud…maar toch maar even reageren. Niet geschoten is zeker mis denk ik dan maar. Zie wel hehoorlijk wat overeenkomsten met wat wij voor ogen hebben…

We hebben deze site pas öntdekt“en we hebben geen idee wat we er van kunnen verwachten en of het allemaal zonder fake en serieus is……Op 5-8-2013 hebben we hier een advertentie gezet met geloof ik ”gezellig stel uit Haarlem"of i.d.

Lees hem eens en als jullie overeenkomsten zien of het lijkt jullie wat hoor ik het graag…

Groetjes R+S