VRIENDSCHAP BEN JIJ ER OOK NAAR OP ZOEK :-)

• janny1961

HAY,

IK BLIJF ERIN GELOVEN DAT VRIENDSCHAP MOGELIJK IS OOK VIA INTERNET. LEKKER KLETSEN VIA MAILTJES EN WIE WEET LATER VIA KIKKEN,

OF WHATSAPP. ZOEK JE OOK EEN VRIENDSCHAP WAARIN JE JEZELF KUNT ZIJN,LEUKE EN MISSCHIEN OOK MINDER LEUKE DINGEN WILT DELEN MET IEMAND. DAN HOOR IK GRAAG VAN JE. BEN EEN 52 JARIGE VROUW, DIE NIET OP ZOEK IS NAAR EEN RELATIE, MAAR T WEL LEUK VIND OM MET MENSEN CONTACT TE HEBBEN EN TE KLETSEN OVER UITEENLOPENDE ZAKEN. WIE WEET HOOR IK VAN JE MANNEN / VROUWEN LEUK ALS JE REAGEERT. :-)

• aryan

goedendag janny

ik las je oproepje en wilde even reageren over het feit dat jij denkt dat vriendschap mogelijk is via internet .

het is inderdaad mogelijk maar je wordt wel af en toe zat dat als je een oproepje plaats/reactie plaats dat je er nooit meer iets van hoor of als je een berichtje stuurt dan krijg je als antwoord je bent te opdringerig of ze reageren helemaal niet of er is altijd wel iets .

dus ja het is mogelijk maar sommige dingen op internet moeten van 2 kanten komen en dat is vaak niet dus .

maar ik ben aryan uit nieuwegein 42 jaar oud en zoek een maatje waar je soms via bijv mail of whatsapp kan kletsen en als het klikt en we beetje in de buurt wonen kunnen afspreken

groeten aryan

• dutchboy66

Hallo Janni

Van mij zou je wel mogen reageren.

Vriendschap kan ook via de moderne middelen plaatsvinden.

Ik ben dus een man van 47 jaar oud.

Ik lees het wel

Dutchboy

• amjvandijk@msn.com

;)Hoi Janny

Vriendschap via internet bestaat zeker wel, ik heb er een paar leuke vriendschappen aan over gehouden die ik ook persoonlijk heb leren kennen en we nu al ruim tien jaar vrienden zijn dus wie weet mail me maar ik ben vrouw 56 jaar:)-D

• aryan

Hallo janny ja dat lijkt me een goed idee hoor kletsen over van alles en nog wat.

Ik ben aryan uit nieuwegein ben 42 jaar oud werk fulltime in metaal bedrijf houdt van duiken leuke dingen doen naar de stad uit eten en nog meer.

Verder een spoaan persoon open karakter.

Groeten aryan

• kamelenzadeltje@outlook.com

hallo janny

ik ben peter 59j uit ede gelderland

ik wil je wel leren kennen

voor vriendschap

laat je iets meer weten van jezelf wat je zoekt

afstand leeftyd

groeten van peter

• Coootje

coootje1973@hotmail.com

• leendert2266

hallo ik ben leendert2266,ik zoek gewoon iemand om mee te kletsen,heb hier weinig te doen dus als ik op deze manier met wie dan ook kan kletsen ben ik daar blij mee,ik ben 48 jaar,woon in friesland,ook nog maar net,heb niks te doen omdat ik ook weinig kan met mijn knie,fietsen gaat dan nog maar dan houd het ook snel op,mis het wel om op een gewone manier met mensen te kunnen praten.mochten er meer mensen zijn ben ook op facebook dan op naam van marinus markus ,zoek echt alleen vriendschap,kan natuurlijk gebeuren dat er via het een en ander iets anders uit groeit sluit dat nooit uit,groeten leendert