vriendin overijssel gezocht

• danielletalen@gmail.com

Hoihoi zoek een stapmaatje of iemand die het leuk vind om een keer te shoppen of zomaar ff een bakkie te doen,mijn relatie is net uit,heb wel vriendinnen maaar die zitten allemaal in een relatie,lijkt het je leuk om mij te leren kennen? Ben 40 jaar en heb 2 grotere kids…..

• Leukemeid1975

Hallo, misschien heb ik wel interesse. Het ligt er een beetje aan waar je vandaan komt. Omgeving Enschede zou leuk zijn

Groetje

• karinrenate

danielletalen@gmail.com Schreef:

——————————————————-

> Hoihoi zoek een stapmaatje of iemand die het leuk

> vind om een keer te shoppen of zomaar ff een

> bakkie te doen,mijn relatie is net uit,heb wel

> vriendinnen maaar die zitten allemaal in een

> relatie,lijkt het je leuk om mij te leren kennen?

> Ben 40 jaar en heb 2 grotere kids…..

Hoi Danielle,

Ik zag je profiel en dacht ik reageer gewoon.Ik ben 44,getrouwd met een trucker die erg veel van huis is,dus ben net als jij veel alleen.

Ik heb zelf geen kinderen,Ook ik zou het leuk vinden af en toe eens lekker te shoppen of gezellig een kroegje induiken,gezellig een bakkie doen.

Je zoekt iemand uit Overijssel.Ik woon zelf net 2 km onder Zwolle.Ik heb helaas geen auto,maar met ov kom ik overal.

Ik heb geen idee of het je wat lijkt of misschien woon ik wel te ver weg.Ik hoor het wel.

Groetjes Karin.

• karinrenate

danielletalen@gmail.com Schreef:

——————————————————-

> Hoihoi zoek een stapmaatje of iemand die het leuk

> vind om een keer te shoppen of zomaar ff een

> bakkie te doen,mijn relatie is net uit,heb wel

> vriendinnen maaar die zitten allemaal in een

> relatie,lijkt het je leuk om mij te leren kennen?

> Ben 40 jaar en heb 2 grotere kids…..

Hoi Danielle,

Ik had net een heel verhaal getypt en kreeg de melding dat ie niet verzonden kon worden,dus nog maar een poging.Dus als je het dubbel krijgt dan weet je waar het aan ligt.k ben Karin ben 44 en woon ong 2km onder Zwolle.Ik ben getrouwd met een trucker die erg veel van huis is,dus ben net als jij veel alleen.Ik heb geen kinderen.Ik zou het leuk vinden met iemand gezellig een kroegje in te duiken of zomaar een bakkie doen en gezellig keuvelen.ik ben een roker,ik zeg het maar,er zijn mensen die dit niet willen,dan is het maar gezegd. Misschien woon ik wel te ver weg,ik zag alleen dat je iemand zoekt in Overijssel.Ik hoor het wel van je.

Groetjes Karin.