Stap maatjes gezocht omgeving Tilburg

• Patricia

Ik heb zo op zn tijd wel eens zin om lekker te stappen…..

Ik hou vooral heel erg van Dance-Trance muziek….

Maar mijn vriend geeft daar niks om , en om alleen te gaan is ook maar saai en dan ga ik dus liever niet.

Sinds ik op 6-4-13 naar A State Of Trance 600 in Den Bosch ben geweest heb ik er echt weer zin in….

Ik ben gek op dansen…dus als het jou wat lijkt om n keertje samen opstap te gaan….laat dan n berichtje achter!!!!

En wie weet tot binnekort dan maar?!?!?!?!

Groetjes van Patricia

Oja ik heb zelf geen rijbewijs dus…als we ooit eens naar n grote party wat erder weg willen….rijden kan ik dus niet!!!!!

• stelletje

hallo patricia,

ik zat je berichtje te lezen en dacht laat ik eens reageren.

wij vinden het ook leuk om eens op stap te gaan maar ook weer niet altijd en wij houden niet zo van die grote feesten al zouden we dat wel eens mee willen maken.

wij zijn een stel van hij 34 en zij 31 hij is in zijn vrije tijd ook dj dus er komt bij ons vrij weinig van het stappen natuurlijk.

maar goed we gaan wel eens weg natuurlijk niet dat we van die huismussen zijn.

hij is werkzaam in de plastic industrie en zij in de zorg. maar wie weet kunnen we een leuke vriendschap opbouwen.

je mag natuurlijk ook vragen stellen en ik zou zeggen lees anders ons bericht ondr de naam jessica 82 van 19 april staat nu 3 mei bij.

wie weet tot horens.

groetjes