Ander leuk (jong?) gezin gezocht, omgeving gelderland.

• FJ

Hallo,

Wij zouden het heel leuk vinden om in contact te komen met een ander leuk (jong?) gezin.

Zelf hebben wij 2 kindjes en wonen in Gelderland. (het zou leuk zijn als jullie niet al te ver weg wonen)

Wie weet kunnen we een leuke vriendschap opbouwen en samen leuke gezellige dingen ondernemen.

Voel je je aangesproken? Dan horen we graag!

Groetjes.

• gossie44

Goedemiddag

ik zag jullie advertentie en die sprak mij wel aan wij zijn ook een gezin met jonge kinderen

ik zal me eerst even voorstellen mijn naam is Ellen Gosselink

ik ben getrouwd met Gerrit en wij hebben 2 kids een zoon Sven van bijna 8

en een dochter Inge van bijna 6

wij wonen in de achterhoek in Gelderland op een boerderij

wij zijn ook al heel lang opzoek naar een ander stel met kids om leuke dingen mee te doen

een keertje naar de speeltuin of een pretpark of een weekendje weg.

maar ook gewoon een keer met zijn viertjes zonder kids een avondje naar de bioscoop of het theater

of lekker uiteten bijvoorbeeld.

of gewoon gezellig bij elkaar op de koffie

ik hoop snel wat van jullie te horen .

ik zal mijn e-mail erbij doen dat is makkelijker misschien

g.j.gosselink@hetnet.nl Groetjes Ellen

• Marco

Hoi,

Wij zijn een gezin bestaande uit 3. Vr 41 M 38 en ons zoontje van 2 en net als jullie op zoek naar andere mensen om leuke dingen mee tedoen en vriendschap mee op tebouwen.we wonen ook in gelderland (Achterhoek)

Meestal is de afstand het probleem maar dat hoeft niet altyd zo tezijn vinden wij.

Mogen we vragen waar in Gelderland jullie wonen?

Graag horen we terug van jullie

• Suus797

Hallo,

Wij zijn ook een jong gezin met 2 kinderen. Wij zoeken andere stellen om leuke dingen mee te doen. Wij zijn ondernemend en een tikkeltje prettig gestoord! Wonen in Gelderland -midden, maar hebben een auto dus afstand is geen probleem.

Lijkt me leuk om in contact te komen!

Groet Suus

• olgaterburg@hotmail.com

hoihoi hier leuk gezin met dochter van 9 maanden

wonen in regio Bunnik.

groetjes ons

• Linda

Hai. Ik ben een jonge vrouw van 40 en heb 1 dochter van 14 maanden. Ik ben eigenlijk op zoek naar een gezellige moeder zodat we samen met onze kindjes zo nu en dan leuke dingen kunnen doen. Maar met de mannen erbij is ook leuk hoor. Liefst omgeving D'chem of omgeving Rheden. Groetjes!