Vriendinnen rond de 40 in Doesburg gezocht

• D1972

Hallo,

Zo rond de 40 jarige vrouwen daar ben ik naar op zoek. Om gezellig koffie/thee te drinken en lekker over van alles en nog wat te kletsen. Misschien om creatief bezig te zijn, want daar heb ik genoeg ruimte voor in huis, er staat een schildersezel en een vrij grote werktafel.

Ik ben zelf nog revaliderend dus kan zelf nog niet echt lange afstanden fietsen en/of lopen. Gelukkig komt er vooruitgang in. Als dat weer helemaal goed is lijkt het mijn ook heerlijk om stukken te wandelen of te fietsen samen. Een terrasje pakken, wat te eten, naar het filmhuis te gaan en noem maar op. Ben meer een natuur mens dan een stads mens, dus echt winkelen is niet aan mijn besteedt

Om nog wat meer over mezelf te vertellen en waar mijn interesse naar uit gaan is: lezen, tekenen/schilderen, Art Journal bij houden, fotograferen, de natuur, een beetje spiritueel ingesteld, schrijven, en toch wel serieuze gesprekken hebben. Natuurlijk hoor plezier er ook bij.

Voordat we echt kennis gaan maken wil ik eerst mailen om te kijken of er een klik aanwezig is.

Groetjes Deborah

• skeh

Hoi ik ben een vrouw van 40 jaar, ik ben gehuwd en heb 5 zonen. ik heb een auto, kom uit zutphen en hou beslist van creatief bezig zijn. Daarnaast zoek ik vriendinen. Stuur me maar een mail dan vertel ik je meer over mezelf.

Laat ik ook art journalen, foto's maken en spiritueel zijn dus dat is fijn. Ik heb wel eens hyperventilatie gehad en dus hele druktes vindt k ook niets maar zou leuk zijn ja wandelen etc. Ik doe ook aan snailmailen en sieraden maken.

Hoop echt van je te horen.

Groetjes.(tu)

• D1972

-

• D1972

Haal deze weer eens omhoog.

Ben nog steeds opzoek naar leuke meiden/vrouwen.

Nu op dit moment heb ik vooral penvriendinnen en het lijkt me leuk om ook in het gewonen leven wat mensen te leren kennen.

Zie mijn eerste bericht. Spreek het je aan? Laten we dan eens afspreken!

Groetjes Debby