ouder stel zoekt uitbreiding kennissenkring

  • natuurlijk13

    Hoi,

    Wij 60 en 62 jr v/m willen graag onze kennissenkring uitbreiden.

    Wij komen ui de omgeving van Breda en gaan a.s. zomer met vervroegd pensioen.

    Kernwoorden: wandelen, sporten, gezond maar lekker eten, wijntje,vakantie (naturisme) etc.

    Wij wachten in spanning af.

  • Marc en Esther

    Goedemorgen,

    We zagen jullie profiel op de website omazoekt.nl, maar daar hadden wij helaas geen acoount. Ook hier kwamen we jullie oproep tegen en besloten dus te reageren.

    Wij zijn Marc (44) en Esther (52) uit de omgeving van Rotterdam.

    Wij zijn een gelegenheidsstel dat op zoek is naar een leuk en gezellig naturistsisch contact met het liefst een “iets” ouder stel (maar dat is geen noodzaak hoor, als het maar gezellige mensen zijn)

    Onze bezigheden komen aardig overeen , alleen moeten wij nog wel een paar jaartjes werken :)

    ik hoop dat jullie dit opvanagen en geintresseerd zijn , dan zullen wij nog veel meer over ons zelf vertellen en kunnen we misschien eens kennis maken via de mail/cam of uiteindelijk in het echt

    tot horens ?????

    Marc en Esther

  • cees155

    hallo

    wij zijn een ouder stel van net in de 60 en vinden jullie kernwoorden aardig overeenkomen met wat wij ook leuk vinden, alleen het naturisme is niets voor ons

    als jullie geinteresseerd zijn horen wij het graag o ja wij komen uit schelluinen bij gorinchem

    gr cees en gerda

  • cees155

    hoi hallo hier gerda en cees nog even .

    we hebben een computer storing gehad en zijn een heleboel kwijt omdat ik mijn computer moest terug zetten in datum

    ik weet ook niet of jullie gereageerd hebben of niet maar we zijn nog steeds geinteresseerd en hopen wat van jullie te horen

    gr gerda en cees

  • cees155

    hoi hallo hebben jullie mn laatste bericht gelezen en zo ja zouden jullie nog kennis willen maken

    gr cees en gerda

  • stel

    hallo wij zijn en stel uit roosendaal 55 en 58 wij zoeken ook uitbreiding van onze vriendenkring en ons profiel komt zo goed als overeen met die van jullie

    misschien kunnen we samen eens iets ondernemen gr j en j

  • natuurlijk13

    Hallo,

    Leuk dat jullie reageren.

    Toch zouden wij het leuk vinden als jullie een uitgebreidere beschrijving van een en ander zouden willen geven.

    Wie weet wordt het wat.

    Groet,

    Natuurlijk13

  • dutchboy66

    Hallo.

    Ik vind het een leuk idee.

    Maar mag ik als man alleen ook reageren?

    Groeten

    Dutch Boy

  • Ronald

    Wij zijn een leuk en gezellig stel uit Zwolle. Onze leeftijd is 61 en 62 jaar jong. Zoeken een gelijkgestemd stel voor vriendschap en wellicht iets meer? Houden van fietsen, gezellige gesprekken voeren en lekker eten.Wachten een eventuele belangstelling en reacties af?

  • peter

    Hallo wij zijn piet en anja 64 jr en 60 jr houden van fietsen gaan graag naar sauna (is alweer meer dan 1 jaar geleden) houden van lekker eten biertje en een wijntje op zijn tijd we zijn naturisten we gaan dan ook elk jaar wel een paar weken naar flevonatuur thuis buiten lukt dat niet i.v.m. buren kijken door onze tuin heen als je meer wil weten mag ons altijd mailen peter128peter@live.nl

    Hallo wij zijn piet en anja 64 jr en 60 jr houden van fietsen gaan graag naar sauna (is alweer meer dan 1 jaar geleden) houden van lekker eten biertje en een wijntje op zijn tijd we zijn naturisten we gaan dan ook elk jaar wel een paar weken naar flevonatuur thuis buiten lukt dat niet i.v.m. buren kijken door onze tuin heen als je meer wil weten mag ons altijd mailen peter128peter@live.nl