Vriendin gezocht Omgeving Den Bosch

• Gina27

Hallo,

Ik ben een meid van 27 jaar oud. Woon samen met mijn man.

Heb geen kinderen. Mijn hobby's zijn dagjes weg, shoppen, muziek luisteren, film kijken en bios bezoeken.

Spreekt je dit aan.

Reageer dan krijgt altijd reactie terug.

Groetjes van mij

• stelletje

hoi hoi

ik ben jessica ben 30 en woon samen in waalwijk met mijn vriend.

wij hebben ook nog geen kinderen willen we wel.

ik werk zelf in den bosch.

mocht je intresse hebben om verder contacten op te bouwen hoor ik het graag, je mag dan rustig mailen op:

jhooijmaijers15@gmail.com

wie weet hoor ik wat van je

groetjes jessica

• Annika

Hoi Gina

Ik ben Annika 27 jaar en ik woon in Drunen, ik ben een rustige, gezellige en aardige meid. Je oproepje sprak me erg aan, ik heb dezelfde hobby's. Woon je echt in Den Bosch? of er omheen? van Drunen naar Den bosch is niet zover laat me weten of je interrese hebt, dan kunnen we misschien mailen om elkaar beter te leren kennen?

Groetjes Annika

• Jocelyn

Hoi meid.

Ik heb je oproepje gelezen en sprak me wel aan als je contact wil mail me jocelyn_jarratt@hotmail.com

Gr jocelyn

Ik ben een meid van 27 jaar oud. Woon samen met mijn man.

Heb geen kinderen. Mijn hobby's zijn dagjes weg, shoppen, muziek luisteren, film kijken en bios bezoeken.

Spreekt je dit aan.

Reageer dan krijgt altijd reactie terug.

Groetjes van mij

• Simone

Hoi allemaal,Ik zal me even voorstellen ik ben Simone 36 jaar en ben pas geleden verhuisd naar Tilburg Centrum.Ik ben heel mijn leven al een echte carnavalsvierder in hart en nieren. Elk jaar weer leef ik daar zo ontzettend naartoe en kijk ik uit naar het mooiste feest van het jaar. Waar ik met veel plezier en enthousiasme doorbreng.Begint alweer bijna te kriebelen nu 11-11 weer in aantocht is. En ga dan ook met de carnaval 5 dagen op pad.Helaas merk ik dat steeds meer vrienden om me heen minder gaan, of in een ander leventje zitten waardoor ik vaak zelf erop uit moet gaan. En zou het nou juist leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen die hier ook zo van houden en gezellig met me mee op pad gaan die dagen. Maar ook elders in het jaar. Aangezien ik van een feestje/stappen/festival en gezelligheid hou. Of om bij een caranvalsvereniging aan te sluiten om leuke dagen mee te beleven. Ik ben dus op zoek naar een groepje, persoon of carnavalsvereniging waar bij ik me kan aansluiten en die het leuk vinden om een echte carnavaller in hart en nieren erbij te hebben. Ik ben de diehard die er alle 5 de dagen staat in Tilburg, Den Bosch en omgeving!  Graag reacties of tips. Dank je! Alaaaaaaf!!En wie weet ontstaan hier ook wel leuke gezellige vriendschappen.Groetjes Simone