Hoi hoi J&G ik zat alle profieltjes te bekijken. En ik kwam zo bij jullie profiel terecht en dat sprak mij wel aan.
Want alles wat jullie beschrijven past zeker bij de onze.
Wij zijn Erika (47) en Piet (55) al 23 jaar getrouwd. We zijn ook Niet rokend en allebei gecreëerd (Hihi) in Rotterdam maar wonen nu al ruim 22 jaar in Brabant.
18 jaar in Zevenbergen en zijn sinds 7 jaar verhuisd naar een ander plaatsje onder de rook van Roosendaal.
Door onze werkzaam/ bezigheden zijn onze sociale contacten op een heel laag pitje komen te staan maar dat is nu allemaal voorbij.
Daarom zijn wij nu ook op zoek naar leuke en gezellige vrienden om leuke dingen mee te ondernemen.
Die ook niet te ver uit onze buurt wonen.
Vrienden voor goede en slechte tijden en die niet alles van 1 kant laten komen.Want dit hebben wij al meerdere malen ondervonden. (Helaas)
Bij ons is alles bespreekbaar.
Wij hebben 2 kids 1 van 21 die al uitgevlogen is en 1 van bijna 18 die woont nog thuis.
Hebben 2 honden met opvoeding
Onze hobby's en interesses zijn :
zij Paardrijden, Tuinieren, shoppen (af en toe) Bezig bijtje
hij Buiten het werken voetbal kijken (af en toe), Filmpjes zoeken op internet
samen Duiken, Fitnissen, lekker koken, lekker (uit)eten, Hapje/Drankje (met mate), Zonvakantie's , Motorrijden, Filmpje kijken (uit en thuis), Terrasje, Sauna (zij iets meer dan hij) Weekendje weg. Relaxen, Muziek
Kortom te veel om op te noemen. Echte levensgenieters( maar op een gezonde manier
Als wij jullie aanspreekt en het jullie leuk lijkt om nader kennis met ons te maken dan horen wij dat graag van jullie.
Ik weet niet hoe het hier op deze site gaat
Groetjes Erika en Piet