een stel zoekt vriendschap omgevong roosendaal

• jolandake72

hoi wij zijn een stel van 40 en bijna 50 jaar

we woonen in roosendaal

mijn hobbys zijn fitness fietsen wandelen muziek winken ( zo af en toe) dieren jolanda

zijn hobbys zijn fitness modeltreintjes muziek wandel fietsen wiebrand

wij zoeken een stel die ook van alles wat leuk kan zijn van hobbys wat het stel graag doet

kom je uit de buurt van roosendaal of omgeving

en je heb intresse voor vriendschap op te bouwen

geef maar kontakt groetjes jolanda en mischien tot ziens

• junami

Hallo , wij zijn een stel van net 50

Wij zouden het leuk vinden om met een stel in contact te komen en door af en toe leuke dingen te doen, een fijne, gewone vriendschap op te bouwen. Houden van gezelligheid met hapje en drankje, fietsen ,wandelen, sauna, dieren, klussen in de tuin. enz…

Verder zijn wij actieve types, roken niet en als de sauna in april in Roosendaal weer open gaat, zijn we daar regelmatig te vinden.

Wij wonen op 30 auto minuutjes van Roosendaal

Misschien leuk om een keer ergens wat te drinken/ eten om eens verder te kletsen….

groetjes J&G

• E en P

Hoi hoi J&G ik zat alle profieltjes te bekijken. En ik kwam zo bij jullie profiel terecht en dat sprak mij wel aan.

Want alles wat jullie beschrijven past zeker bij de onze.

Wij zijn Erika (47) en Piet (55) al 23 jaar getrouwd. We zijn ook Niet rokend en allebei gecreëerd (Hihi) in Rotterdam maar wonen nu al ruim 22 jaar in Brabant.

18 jaar in Zevenbergen en zijn sinds 7 jaar verhuisd naar een ander plaatsje onder de rook van Roosendaal.

Door onze werkzaam/ bezigheden zijn onze sociale contacten op een heel laag pitje komen te staan maar dat is nu allemaal voorbij.

Daarom zijn wij nu ook op zoek naar leuke en gezellige vrienden om leuke dingen mee te ondernemen.

Die ook niet te ver uit onze buurt wonen.

Vrienden voor goede en slechte tijden en die niet alles van 1 kant laten komen.Want dit hebben wij al meerdere malen ondervonden. (Helaas)

Bij ons is alles bespreekbaar.

Wij hebben 2 kids 1 van 21 die al uitgevlogen is en 1 van bijna 18 die woont nog thuis.

Hebben 2 honden met opvoeding

Onze hobby's en interesses zijn :

zij Paardrijden, Tuinieren, shoppen (af en toe) Bezig bijtje

hij Buiten het werken voetbal kijken (af en toe), Filmpjes zoeken op internet

samen Duiken, Fitnissen, lekker koken, lekker (uit)eten, Hapje/Drankje (met mate), Zonvakantie's , Motorrijden, Filmpje kijken (uit en thuis), Terrasje, Sauna (zij iets meer dan hij) Weekendje weg. Relaxen, Muziek

Kortom te veel om op te noemen. Echte levensgenieters(:D maar op een gezonde manier

Als wij jullie aanspreekt en het jullie leuk lijkt om nader kennis met ons te maken dan horen wij dat graag van jullie.

Ik weet niet hoe het hier op deze site gaat

Groetjes Erika en Piet

• junami

Hallo Erika en Piet,

Wij hebben jullie een bericht geschreven via jullie priveberichten, kijk even……

groetjes junami