Mailtjes...

• Jeanine

Hallo,

Bij deze wijzig ik mijn oproepje om misverstanden te voorkomen.

Ik ben een jonge moeder, 26 jaar jong, (2-11-1987, voor 't geval het bericht langer staat.. Ik wordt niet jonger).

Bewust thuisblijfmoeder, in mijn vrije tijd vind ik het leuk om te mailen, te wandelen en te lezen.

Leeftijden maken voor mij niks uit, om mee te mailen. Zolang het netjes blijft.

Ben gelukkig getrouwd, geen interesse in andere dingen dan vriendschappelijk mailen. :).

Mocht iemand net zoals mij, af en toe willen mailen met iemand, nou dan is een prive berichtje wel welkom.

Groetjes!

• rgj4friends

Maakt leeftijd of geslacht iets uit?

• peter22

Hey Jeanine,

Zelfde probleem hier, ik heb ook maar weinig sociale contacten ;)

Ik ben een jongen (wat hopelijk niet uitmaakt?) van 23 jaar en kom uit Overijssel.

PM me maar als je ook contact wilt ;)

Groetjes Peter

• Eerik8@gmail.com

Hoi Jeanine,

Als je er geen bezwaar tegen hebt om te mailen met een iets oudere man (33), mijn mailbox staat voor je open. Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Erik

• Hanjoran

ik kom uit overijssel en ben een man die vriendschap zoekt ik ben getrouwd en zit nu thuis in de ww dus als je contact wil.. mail mij.!

• cormar652009@hotmail.com

hoi hoi.

ik heet corinne en zoek ook een emailcontact.

ikheb een lieve vriend.

hoop tot horens.

gr.

• menpower

hey !

het lijkt mij leuk in contact met jou te komen:)

je mag mij altijd een berichje sturen !

je mag mij natuurlijke ook mailen .

tjipmanta@hotmail.nl

• peter22

hey Jeanine,

Ik herken je sociale isolement als geen ander. Ik ook ben nog relatief jong (24 jaar) en zoek meer contacten. Lijkt me leuk je beter te leren kennen, zal je in een prive bericht mijn mail adres wel geven ;)

Groetjes Peter

• orlok

Jeanine Schreef:

——————————————————-

> Hallo,

>

> Bij deze wijzig ik mijn oproepje om misverstanden

> te voorkomen.

>

> Ik ben een jonge moeder, 26 jaar jong, (2-11-1987,

> voor 't geval het bericht langer staat.. Ik wordt

> niet jonger).

> Bewust thuisblijfmoeder, in mijn vrije tijd vind

> ik het leuk om te mailen, te wandelen en te lezen.

>

>

> Leeftijden maken voor mij niks uit, om mee te

> mailen. Zolang het netjes blijft.

> Ben gelukkig getrouwd, geen interesse in andere

> dingen dan vriendschappelijk mailen. :).

>

> Mocht iemand net zoals mij, af en toe willen

> mailen met iemand, nou dan is een prive berichtje

> wel welkom.

>

> Groetjes!

Ik ben Roel en woon in het midden van Nederland. Net als jij zoek ik een mailmaatje met wie ik de dagelijkse dingen kan delen. Dus wat doe je dan. Precies, je gaat wat surfen op het internet en op startpagina.nl zag je oproepje staan. Ik zoek geen relatie want ik ben gebonden en ben vader van al weer 2 volwassen dochters. Het gaat mij vooral om over van alles en nog wat te kletsen. Naast mijn werk als personeelsmanager doe ik aan vrijwilligerswerk. Interessegebieden van mij zijn: reizen, sport, kunst en cultuur, model -en portretfotografie, zomaar op een terras zitten en mensjes kijken, lezen,(vooral trillers) Misschien heb ik wel wat vergeten te melden, maar dat vraag je mij maar als je besluit mij terug te mailen. Ik nodig je hierbij uit om dit te doen.

Groetjes, roel