Vriendschap regio 024 (Nijmegen)

• Mark

Hoi,

Ik ben 32 jarige hetero man die het gezellig zou vinden wat contacten uit te breiden

met het liefst wat mannen om iets gezelligs te ondernemen. (geen bijbedoelingen)

Potje poolen, biertje doen in de kroeg, filmpje kijken, Enz. Enz. Wellicht als

het gezellig is en je hebt ook een relatie een keer met zijn vieren iets ondernemen.

Ik ben dus 32 jaar en woon samen met mijn vriendin en twee katten in Nijmegen.

Zou dan ook graag contacten opdoen in de regio. Spreekt dit je aan en lijkt

het jou ook gezellig om je contacten uit te breiden hoor ik je graag.

Groeten Mark.

• ronnie74

Hey Mark,

Ik ben ronnie en kom uit Arnhem, al woon ik vlakbij snelweg A50, dus redelijk snel in Nijmegen.

Ik ben 38 jaar. Partner wordt weer aan gewerkt.

Ik zoek ook nieuwe kontakten om gewoon gezellig te doen met vrienden.

En zeker zonder bijbedoelingen. Want daar zorg ik zelf wel voor als ik een nieuwe partner heb.

Ik weet het je hebt hele rare mensen op de wereld

Ik hou van poolen, film, cabaret, terras, gewoon uitgaan en sporten..

Ik hoor het wel,

groetjes

Ronnie (egbertsen74@gmail.com)

• Pelt

Hoi Mark,

Ik ben zelf al een aantal jaren niet meer op deze site geweest. Maar nog steeds wel op zoek naar uitbreiding van vriendschappen in Nijmegen. Ik zag jouw advertentie en die sprak mij wel aan. Ook al heb ik ondertussen ook 2 kinderen vindt ik het wel leuk om zo af en toe nog eens een mannenavond te hebben ( biertje drinken, filmpje kijken etc. ), maar heb hiervoor eigenlijk niemand in Nijmegen. Ik ben 38 jaar. Als je nog op zoek bent en dit spreekt jou aan dan verneem ik graag van je.

Groeten Pelt

• marisellaschellen@hotmail.com

Hoi

Ik las je berichtje en dat sprak me wel aan

Mijn vriend en ik zijn op zoek naar leuke stellen om onze contacten uit te breiden

Wij zijn een jong stel van 28 en 19 jaar

Mijn vriend is 28 En een spontane Kerel.

Wij wonen samen in grave met onze 3 hondjes

En wij zijn opzoek naar een gezellige vriendschap( zonder + )

Wij houden van lekker wat gaan eten . Een taras je

Spelletjes doen. Of gewoon lekker kletsen.

Misschien lijkt het jullie wat?

Dan hoor ik heel graag wat van jullie

Groetjes marisella en ed