Leuke vriendschappen gezocht! man/vrouw

• Bodie@live.nl

Hallo,

Ben jij op zoek naar een leuke vriendschap? Misschien kan ik je die wel bieden ;)

Ik ben Bodie 30, vrouw en ik woon in Utrecht..en ik zoek nieuwe vriendschappen m/v (niet dat ik geen vrienden heb, maar gewoon

om mijn vriendenkring uit te breiden..en nieuwe contacten op te doen.

Ik ga graag naar de bios, wat eten of drinken, winkelen, lezen, muziek luisteren, wandelen en ik ben gek op alle soorten dieren.

Ik kan wat verlegen zijn (vandaar ook deze advertentie), soms wat gekkig, spontaan (als ik je wat beter ken) en ik weet wat echte vriendschap is.

Spreekt je dit aan, stuur dan even een mailtje naar bodie@live.nl

• aryan

Goedenmiddag bodie,

Ik las je oproepje en ik dacht ga even terug mailen omdat je advertentie me wel aansprak.

Zal in het kort even iets over mij vertellen dan weet je beetje wie ik ben oke

mijn naam is aryan uit nieuwegein en zoek leuke vriendschappen met man/vrouw toevallig dat jij een oproepje zette erg leuk toch.

ik ga graag naar de film uit eten wat eten drinken in de stad winkelen muziek computers doe aan duiken actief wandelen en nog veel meer leuke dingen .

Verder ben ik spontaan open karakter kan met mij over van alles kletsen en vindt veel dingen leuk om te doen dus

lijkt het je wat om verder met mij te mailen en mischien in de toekomst eens iets te gaan drinken hoor ik het graag van je

groeten aryan

ik zal ook even mijn mobiel nummer bij mijn mailtje zetten kan je keer sms sturen ofzo

06-54711185

groeten aryan uit nieuwegein

p.s tot hoors ???

• aryan

ik heb je keer terug gemailt geen reactie dus

groeten aryan

• aryan

je reageert op een advertentie en je hoort nooit meer iets waarom zou je nog reageren

groeten