Stel zoekt Stel voor vriendschap

• DickM

Wij zijn een stel van 45 en 47 jaar met twee kinderen van 12 en 9 jaar oud.

Wat wij zoeken is een gezin met een zelfde soort gezinssamenstelling om leuke dingen mee te doen of gewoon eens gezellig bij elkaar op de koffie te gaan.

Gewoon een vriendschap zonder plusje, dus geen erotisch getinte reacties alsjeblieft.

Wij komen uit Spijkenisse en zoeken nieuwe vrienden in de buurt van deze plaats of er omheen. Verder zijn we een gezellig, leuk en normaal gezin.

We hebben het goed, maar het materialistische komt bij ons heel erg op de tweede plaats. Lekker down to earth en dat het gras misschien groener lijkt bij de buurtjes vinden we best.

Reageer als je interesse hebt om elkaar beter te leren kennen of meer van ons te weten te komen.

Groetjes,

Dick en Margo

• pathe152

Hoi hoi

wij zijn stel 41 40 met 4 kids 18;15,13 en een van bijna 1.

we wonen in brabant (prinsenbeek) mijn vriend komt ook uit spijkenisse.

we wonen hier nu drie jaar.

komen nog geregeld in spijk daar wonen zijn ouders.

We vinden het leuk om nieuwe mensen om ons heen te hebben die idd niet te gecompiceerd zijn.

gewoon gezellig! wie weet zijn jullie dat.

groetjes patries

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian