lesbi stel zoekt vriendschap met andere stellen

• conny7

Hai,

Wij 48 en 54 jaar zijn op zoek naar andere stellen voor een leuke vriendschap. Wij houden van gezellig eten een terrasje filmpje weekendje weg spelletje/kaarten, gewoon de dingen die het leven nog leuker en gezelliger maken.

Houden jullie ook van deze gezelligheid, stuur ons dan een berichtje (geaardheid maakt niet uit)

Wij wonen omgeving Amsterdam, maar afstand is niet echt van belang.

Groetjes van ons.

• annebelvanschaik29@gmail.com

Ik ben opzoek naar nieuw gezichten mannen/vrouwen/stellen welkom kinder/tiener/baby modellen ook welkom . Voor een mooie portret mode tot hoever jij zou willen qwa fotoshoot.Normaal vraag ik vanaf 60 euro per shoot inclusief visagie(make-up)foto cd-rom onbewerkt en een aantal bewerkte foto's .Ik doe het nu gratis in ruil voor kleding schoenen knuffels en veel meer . Heb jij iets wat je niet meer gebruikt en wil je het graag weggeven voor 3 goede doelen dan ken je bij mij een mooie shoot doen.Ik heb al een poosje niets gedaan qwa shoots dus moet er even inkomen weer en wil nu komende zomermaanden veel buiten shoots proberen te doen.Dus heb je interesse in een shoot laat het me weten en ken je me mailen op annebelvanschaik29@gmail.com met recente foto's en wat jij weg wil geven met een lijst en of het nou 1 tasje is of paar zakken alles is qwa kleding welkom.En ik zoek het wereld wijd ik spreek geen spaans geen duits of frans maar heb het laten translaten via een site om iedereeen een beetje te helpen in hun eigen taal I'm looking for new faces, men / women / children welcome set / teen / baby models also welcome. For a beautiful portrait fashion to how far you would like Qwa fotoshoot.Normaal I ask from 60 euros per shoot including make-up (Makeup) photo CD raw and edited a number of photographs. I do it now for free in exchange for clothes shoes toys and much more. Do you have something you no longer use and would you like to give away for 3 charities with me then you know a nice shoot doen.Ik've done nothing for a while Qwa shoots

• H & A

Hallo, wij -60 en +60 houden ook van lekker (vegetarisch) eten, wandelen, de natuur, gezellig samen zijn en zijn ook op zoek naar andere stellen. Wij wonen echter in het zuiden des lands als jullie dat geen bezwaar vinden willen wij graag een keer afspreken.

• ellasabinabrouwer@online.nl

Hoi meiden

Wij zijn Ella en Rob en zijn beide 50+ ook wij zijn op zoek naar een leuke vriendschap.

Ook wij houden van gezelligheid en Rob kan heerlijk koken en willen dit graag delen met lieve vrienden,en natuurlijk

een terrasje of een filmpje en lekker kletsen over van alles,is ook niet weg.

Rob werkt nog in de zorg en ik doe vrijwilligerswerk in de ouderenzorg.

Wij wonen aan het centrum van Amsterdam,als het jullie iets lijkt dan kunnen wij altijd iets afspreken of het klikt.

Hopen iets van jullie te horen.

Lieve groetje,s

Ella en Rob

• conny7

Hoi Rob en Ella,

Wat leuk dat jullie hebben gereageerd op ons oproepje.

Ik (Conny) zal iets meer over ons vertellen… stel je hier niet teveel van voor,want schrijven zit echt niet in mijn bloed ;).

Ikzelf ben 48 jaar en geboren en getogen amsterdamse en ik heb 2 dochters 24 en 17 en inmiddels hebben wij al ruim 2 jaar een geweldige kleindochter.

Hetty 54 ben ik ongeveer 4 jaar terug via een wederzijdse vriendin tegen gekomen, Hetty komt uit Varsseveld en woont nu al een paar jaar bij mij.

Het lijkt ons leuk om elkaar op korte termijn een keer te ontmoeten om te kijken of de “click” er is, wellicht eerst een hapje eten en daarna een spelletje te gaan kaarten oid.

Hoop snel iets van jullie terug te horen,

Groetjes, Hetty en Conny

• conny7

bbbbb