vriendin gezocht Twente

• Marije1969

Ik ben een gescheiden vrouw van 43 uit Twente, ik heb geen kinderen.Ik woon samen met mijn hond.

Ik voel me vooral door de week alleen, en zoek iemand om mee koffie te drinken,of eens naar de stad te gaan,te wandelen,en mee te praten etc

Nu de herfst/ winter er weer aan komt worden de dagen zo lang.

Je krijgt altijd bericht terug van me,

Groetjes Marije

• barbara1981@live.nl

hoi marije , ik zag je oproepje ! ik ben babs ben 30 jaar en wil mijn

vrienden/ vriendinnen kring ook wat meer uitbreiden . vind het ook

leuk om een terasje te pakken ! koffieleuten haha.

je mag me mailen is misschien makkelijker

123moon@hotmail.com

groetjes en tot horens misschien

• Monique30

Hallo Marije,

Met belangstelling heb ik je oproepje gelezen. Ik zal ze me in het kort even voorstellen. Ik woon sinds een paar jaar in Twente (Borne) samen met mijn vriend en hond. Omdat ik hier niet vandaag kom en lijkt het met leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Zelf ben ik 30 en zonder kinderen.

In mijn vrije tijd ga ik graag met mijn hond naar het bos, het dorp, hou van koken maar ook van uitgaan, bios etc etc.

Net als jij zoek ik iemand om wat af te spreken en lekker op uit te gaan.

Mocht het je aanspreken dan zie ik graag je berichtje tegemoet!

Mvg Monique

• Ilseterwoerd@hotmail.com

Hallo Marije

Ook ik woon in Twente, in Hengelo om precies te zijn.

Ik woon hier met mijn man en zoon. Helaas is het nog niet zo makkelijk om hier nieuwe mensen te leren kennen,

vandaar dat ik ook reageer op je oproep. Het lijkt me leuk om met je in contact te komen en misschien iets af te spreken.

Groetjes Ilse (35)

ilseterwoerd@hotmail.com

• debby born

Hallo dames is heb hetzelfde ik ben pas geleden gescheiden,en heb co ouderschap dus ben veel alleen lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen,heb wel vriendinnen maar die hebben allemaal en gezin en daar ga je ook iet snel heen op een zaterdagavond,lijkt mij leuk om een keer een terrasje te pakken of andere leuke dingen te gaan doen,ik kom uit borne maar enschede of hengelo is geen probleem,

groetjes Debby

• Hanjoran

ik ben een man en zoek eigenlijk iets spannends en misschien ben jij dat wel

• Karen

Hola, Ik ben Karen 46, en ik ben net verhuisd naar reutum en zoek leuke nieuwe contacten. Ik woon samen en heb een hondje charlie.

• M.A

Lieve misschien wel nieuwe vriendinnen, mijn naam is Marloes, ik woon nu 3 jaar in Denekamp. Ik ben op zoek naar nieuwe gezellige vriendinnen waar ik leuke dingen mee kan doen. Eigenlijk voel ik mij eenzaam. Woon samen met Rob en ons hondje Boef. Het is lastig om in een nieuwe omgeving weer vriendschappen te vinden. Ben dol op samen leuke dingen te ondernemen. Van klessebessen met koffie tot wandelen, fietsen , terasje, eigenlijk vind ik veel leuk. Wie lijkt het een keertje leuk om wat af te spreken? Mijn mail is marloesvolkers@hotmail.com..Wat zou ik dit leuk vinden! Hartelijke groet, Marloes