Stapvrienden/innen gezocht!!! Zuid/Noordholland, Brabant,Utrecht

• uitgaan

Hi,

Zijn de meeste vrienden van jou ook ingekakt, gesetteld en heb je niet ieder weekend meer iemand om mee te gaan stappen? Ik ben een hetero gozer van 31 uit Zuid-Holland. Ben niet op zoek naar een relatie. Enkel gezellige mensen die ook van een avondje stappen houden. Rotterdam, Den-Haag, Amsterdam, Utrecht etc. Lijkt dit je wat? Reageer dan snel!

• aryan

goedenmorgen

ik ben aryan 41 jaar oud woon in nieuwegein (bij utrecht) en houd ook van stappen .

verder ben ik spontaan gezellig en lijkt me mischien wel leuk om kontakt met je te onderhouden enz

groeten aryan

• aryan

het geeft geen zin om te reageren want als je niet terug mailt schiet het niet erg op he

meestal is het na 1 of 2 keer mailen al weer gedaan

groeten

• uitgaan

Dan moet je je emailadres ff sturen harry

• johanna331962

Dat lijkt me gezellig. Een groep mensen ongeacht leeftijd om gezellig mee te gaan stappen.

Ik ben zelf een vrouw van 50 jaar. Kinderen al zelfstandig en relatie net over. Door verhuizing

en drukte afgelopen twee jaren, is mijn sociale kring wel heel klein geworden.

• aryan

hallo daar ik ben aryan uit nieuwegein en zoek wel wat gezellig lui om af en toe iets leuks te gaan doen dus

a.schuurbiers@casema.nl

groeten en mischien tot hoors

• aryan

hallo Johanna leuk dat je reageeert zeg hoe is het met je

groeten aryan nieuwegein