man zoekt

• willemg

ik ben een getrouwde man en bi

ben 63 jaar en 85 kg wat gezet

ben opzoek naar een bi man of een bi stel

kan hier wel vertellen waarom ik niets meer aan mijn vrouw heb

maar daar staat het er hier vol van

de vertel ik het maar niet

ik zoek wat gezelig heid en meschien wat meer

alleen voor overdag ik kom uit de beurt van zutphen

kan goed verplaatsen

• onbekend

wel vreemd dat je nu ineens een man zoekt voor jezelf. Vlak hier onder was je nog een stel die een man zoekt. Je moet er wel even bij zetten dat je een vrijgezel zoekt, om teleurstellingen te voorkomen. Ik wil wel een afspraak met je vrouw, misschien wil ze ook wel eens verwend worden. Mijn mailadres heb je nog wel

• willemg

het is dat u ook niet kan lezen anders hat u wel gezien dat er wat met mijn vrouw aan de hand is

• onbekend

Op 6 augustus geef je een hele beschrijving hoe je vrouw eruit ziet en zoek je voor jullie een man boor gezellige weekenden. Is er plotseling iets gebeurt met je vrouw, dat ze nu niet meer mee kan doen. Gebruik dan verschillende namen. Maar nogmaals ik wil me wel bekommeren om je vrouw

• willemg

om mijn vrouw hoef u zig geen zorgen te maaken

want als zij beter is zoekt zij een echte man

• guustaaf

hallo willem,

ik zit met de zelfde problemen,ik woon in limburg en ben 75 jaar.

ik ben 1m75,en 80 kg,gbbs.

groetjes guus

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian