Leuke Spontane vriendin van 20 t/m 25jaar gezocht omg Vlaardingen/Schiedam/R'dam.

• Girlll21

Hej!

Herken jij dat ook? Je hebt wel ‘vriendinnen’ maar alles komt altijd van jouw kant? Steeds als je afspreekt wordt er op het laatste moment door de ander afgezegd. Als je iets leuks voorstelt om te doen.. kunnen ze nooit, en hoor je allerlei redenen.

Ik ken dat maar al te goed en ik ben het best wel zat! (Om het maar even zo te zeggen haha).

Vandaar dat ik probeer via deze weg wel een leuke spontane vriendin te vinden die net zo gek is als ik en altijd wel in is voor iets leuks!

Even iets over mezelf: Ik ben 21 jaar en woon samen met mijn vriend in Vlaardingen.

Ik hou van lol maken, ben erg spontaan, temperamentvol, eerlijk, direct, openhartig, gezellig, behulpzaam en betrouwbaar.

Wat ik zoek in een vriendin:

Gewoon een leuke spontane meid tussen de 20 en ongeveer 25 jaar.

Liefst die ook in Vlaardingen in de buurt woont. (Mag ook R'dam of Schiedam zijn)

Waar ik lekker mee kan lachen.

Afentoe lekker een drankje mee kan drinken..

En die gewoon leuke spontane dingen wilt doen.

Kun jij jezelf vinden in mijn berichtje? Stuur dan een berichtje.. of email me: Girllll21@hotmail.com

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian