een leuke jongensachtige man gezocht 50-60jr.

• Dyanne

Ik zoek een leuke, jongensachtige man, ong 50-60jr iemand die er van houdt er samen lekker op uit te gaan, bos, strand, shoppen, wandelen met de honden, weekendje weg, maar ook houdt van een gezellig avondje thuis.

Ik ben een leuke, slanke, goed uitziende, blonde vrouw en zoek jou !!

Ben jij diegene met humor, maar toch serieus, dan wil ik jou graag ontmoeten…

Het begint bij vriendschap en wie weet wat daar verder uit voort komt :)

• girolamo

Hoi Dyanne,

ik ben een leuke jongensachtige man van tussen de 50 en 60. Ondanks dat leuke soms zwaar op de hand en serieus. En ondanks dat zware behept met veel rare invallen, vooral als ik schrijf. Dus: ook al neem ik mezelf uiterst serieus, ik adviseer anderen altijd kwistig te strooien met korreltjes zout. Ik woon in Amsterdam en hou erg van bossen, stranden, muziek (Frescobaldi), appels en toneel.En het lijkt me leuk om wat mails uit te wisselen.

Theo

• Dyanne

Hoi Theo,

Leuk dat je reageert, maar je mail is erg verwarrend…..serieus en niet, dus nu mijn vraag, wat wil je en wat zoek je…..

gr. Dyan

• girolamo

Hoi Dyan,

ik ben nog aan het uitzoeken wat deze site doet, en hoe je moet mailen. Benieuwd of je dit bericht zult ontvangen. Ik ga er mijn best op doen, want het vorige was wat verwarrend voor je schreef je.

Ik ben momenteel aan het uitrusten. Op allerlei vlak. Afgelopen zondag de marathon gelopen, deze week herfstvakantie. Vakantietijd heb ik benut met de laatste afwikkelingen rond mijn moeders nalatenschap. De laatste twee jaar waren best zwaar, want ze werd zwakker en zwakker, ogen steeds slechter, reuma, soms erg verward. Ze is 89 geworden en ik had erg goed contact met haar, dus dat was een hele overgang toen ze in mei overleed. Gelukkig goed contact met mijn twee zusters, vooral met de oudste. Vrijdag gaan we nog even met zijn tweetjes allerzielen vieren op het kerkhof. Hopelijk regent het niet, dat maakt alles zo droevig. Toen mijn vrouw overleed in 2002 deed ik dat soort dingen ook wel met de kinderen. Meestal was het erg gezellig daar, maar ze waren toen ook nog best jong en zagen dat kerkhof vooral als uitje. Een paar jaar na haar dood heb ik nog jarenlang een relatie gehad met een vrouw die me weer helemaal bovenop geholpen heeft en war ik haar nog steeds erg dankbaar voor ben. Uiteindelijk bleken we niet erg goed bij elkaar meer te passen. We waren twee keer erg gelukkig met elkaar: de eerste keer bij de ontmoeting, de tweede keer bij het afscheid. De zorg voor mijn moeder nam me ook steeds meer in beslag. En na haar dood de marathon, een goed verwerkingsmiddel. En nu zoals uitrusten en de zaken weer op proberen te pakken. Ik zag korte advertentie voor een man tussen de 50 en 60 waarbij er helemaal niets hoeft. Vandaar dat ik gewoon wat kennis wil maken, mijn wereldje wat verbreden, wat emailen liefst, want in emailtjes kun je iemand karakter goed terugvinden. Sommige zijn verward, anderen verwarrend, sommigen saai, weer andere steken de loftrompet voor zichzelve. Zo heeft iedereen wel wat en als het je niet zint, dan beeindig je beleefd het contact. Heerlijk toch. Vandaar dat ik ook wel benieuwd ben naar wat je voor schrijfsels kunt opstellen. En, hoewel het te ver gaat om te stellen dat ik van alles even enthousiast wordt, kan ik wel zeggen dat ik blij ben met alles. Tot schrijfs.

Theo

• rostam

Hai..

Ik ben een man 47jaar oud .Ik zoek iemand om iets leuk mee te doen en een gezellig contact te hebben :).

zoals:keuken of samen eten en/of dans les volgen X(

dit kan mij ook helpen om mijn taal te verbeteren.

Groetjes, Rostam

.