Leuke gezellige vrienden gezocht omg breda

• Corina

Hoi hoi

Wij zijn een gezellig stel van hij 30 en ik 36 we hebben 3 kinderen een dochter van 17 een dochtertje van 4 en een zoontje van 6 jaar we zijn op zoek naar leuke vriendschappen met of zonder kinderen om gezellig iets af te spreken of uitstapjes te maken

Lijkt het jou ook leuk om een vriendschap op te bouwen reageer dan

Groetjes corina patrick en de kinderen

Ps wij wonen in breda ;)

• benny&paul

Hoi corina, Patrick en de kinderen

Wij wonen ook in Breda vinden ons ook een gezellig stel hij 39 en ik 31 vinden het leuk om gezellige dingen te doen b.v. bbq pretpark enz. Kinderen zijn bij ons ook welkom wij hebben er geen. Wel hebben we een klein hondje die ook kinderen erg leuk vind. We willen ook graag wat meer mensen uit de omgeving van Breda leren kennen en dan zien we wel of het op een leuke vriendschap komt.

Hoop iets van je te horen

info@bennyssimo.nl

Groetjes Paul en Benny

• cormar652009@hotmail.com

goedeavond.

wij zijn frank en corinne en ik ben 28 en frank is 30,we wonen in breda en we zoeken ook gezellige vrienden.

we hebben zelf nog geen kinderen.

we vinden om af en toe te gaan stappen,uit eten gaan bij elkaar gezellig op de koffie.

we hopepen tot horens.

gr.corinne en frank

• pathe152

Hoi Corina

Wij gezellig stel 41 40 jaar met 4 kids 18,15,13en bijna 1 jaar.

Zouden het ook leuk vinden om leuke dingen te ondernemen met nieuwe gezellige vrienden.

Wij wonen in prinsenbeek sinds 3 jaar en hebben nog weinig vrienden in de buurt.

Wij vinden het leuk om zowel thuis gezellig te buurten maar ook om is een hapje te eten buiten de deur

of gezellig een drankje te doen. uitstapjes met de kids is ook altijd leuk!

wie weet horen we nog wat van jullie en zien we of het klikt.

groetjes patries

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian