Vriendinnen/vriendschap gezocht omgeving(Emmen)

• Bianca

Hallo,

Ik ben Bianca en ben op zoek naar een leuke maar ook eerlijke betrouwbare vriendin / vrienden die ook zichzelf kunnen zijn!!

Om eens lekker bakkie koffie te drinken leuke gezellige dingen samen doen.

of andere dingen, mij zelf spreken heel veel dingen aan.

Zoals bioscoop,uitgaan, wandelen, fietsen mijn hobby is ook heel breed.

Vindt veel dingen leuk om te doen, dus als je zelf ideeen hebt hoor ik ze graag.

Ik ben 35 jaar getrouwd heb een dochtertje van bijna 5 jaar, ben eerlijk en een persoon met het hart op de goede plek,

kan goed luisteren en iemand steun geven als die het nodig heeft heb zelf ook wel het een en ander mee gemaakt dat hdat hoor je dan nog wel.

Kan zelf soms ook lekker gek zijn.

Kun je je hier zelf in vinden laat het mij dan snel weten.

Ik hoop op een leuke reactie

Liefs Bianca

• cmhsibon@gmail.com

hoi Bianca,

ik ben hilde, 33 jaar, en vrijgezel, ik ben opzoek naar leuke meiden om af en toe mee af te spreken,

heb jaren in de horeca gewerkt, met dat daardoor mijn sociale leven minder is geworden, ben dus weer bezig een vrienden kring op te bouwen,

ik hoor het wel,

liefs hilde,

• Apronesse

Hoi Bianca,

Ik ben Renate, 34 jaar, getrouwd en heb 3 kinderen. Een dochter van 8, een zoon van 7 en een zoon van 5.

Ook ik woon in de directe omgeving van Emmen en zou graag een grotere vriendenkring willen hebben.

De punten die jij omschrijft, is ook datgene waar ik naar op zoek ben. Een vriendin om leuke dingen mee te doen, om mee te lachen of te huilen of gewoon even lekker slap mee te kunnen kletsen.

Als je meer wilt weten, laat maar even een priveberichtje achter….

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian