vriendschap gezocht omgeving Breda

• marc79

Wij zijn een stel uit de buurt van Breda. Wij hebben 2 kinderen, onze dochter is 1 en onze zoon is 4 jaar oud.

Wij zijn 30 en 33 jaar oud. Wij zoeken gewoon een leuk stel met of zonder kinderen voor gezellige avondjes thuis, een weekendje naar een leuke stad, een terras, enz.

Het maakt eigenlijk niet uit. Gewoon gezelligheid. Veel oude vrienden zijn erg op zich zelf waardoor we deze niet meer zien, dit missen we.

Herkennen jullie je een beetje hierin?

Misschien tot ziens.

Groetjes.

• Joshhi

Ha Marc,

Ook wij zijn een stel in de buurt van Breda. Omdat ik veel in je stukje herken, reageer ik op je berichtje.

Zelf heb ik ook eens geprobeerd iets te posten maar kan het nu nergens meer vinden….

We hebben een dochter van 5 en een zoontje van 1 en zijn 34 en 31 jr.

Als je wilt kun je ons mailen; joshja@live.nl

Groetjes en wie weet horen we nog van jullie

• c&e

Hey, wij ook uit de buurt van Breda maar helaas geen kinderen. Ik dacht toch even reageren,je weet maar nooit toch? ;)

• marc79

Hoi hoi

Leuk weer een reactie!

En nieuwsgierig natuurlijk wat jullie zoal doen en zoeken in een nieuwe vriendschap.

Groetjes!

• benny&paul

hoi Marc,

wij herkennen je berichtje misch leuk om eerst contact te hebben via de email en dan zien we wel.

info@bennyssimo.nl

Paul en Benny

• stelletje

hoi hoi

wij zijn een stel van hij 34 en zij 30 en komen uit waalwijk.

wij herkennen ons hier wel in want wij hebben dat ook zoals je beschrijft in je bericht

wij hebben nog geen kids

hopelijk horen we iets van jullie

groetjes

• wilcyn

Hallo wij zijn Wilco30 en Cynthia 27 met 2 kids jongetje van 3 dochter van 10 maanden wij houden van dagjes weg naar dierentuin pretpark lekker in het bos wandelen enz zin in contact Gr.

• martin.eveline

Hoi

Wij zijn Martin(bijna) 43 en Eveline 40 en hebben een dochtertje van 6 jaar en komen uit Raamsdonksveer.

Ook wij herkennen veel in jullie oproepje.

Ook wij zoeken leuke contacten/vriendschappen om al die leuke dingen mee te doen.

Mochten jullie meer van ons willen weten dan brand maar los zouden wij zeggen.

Groetjes,

Martin en Eveline