Vriendinnen gezocht in Boxmeer

• zonnetje99

Via deze weg zou ik graag gezellige vriendinnen willen ontmoeten in Boxmeer waarmee ik een vriendschap op kan bouwen om lekker mee te kletsen maar ook diepgaande gesprekken mee kan hebben, dan alleen over het weer en koetjes en kalfjes.

En om gezellige dingen mee te doen, zoals thee/koffie drinken bij elkaar, af en toe samen shoppen, dvd kijken, koken&bakken, uit eten gaan, naar theater voorstellingen te gaan, af en toe dagje uit met de trein, sauna indien je dat ook leuk zou vinden en samen wandelen in het bos of over het strand.

• lucky1234

nieuw en onbekend

• lennyw

Hoi,

Op deze site las ik jou berichtje dat je op zoek bent naar vriendinnen in de omgeving van Boxmeer. Zelf kom ik uit Sint Hubert. Om met iemand iets af te spreken om gezellig te kletsen over van allerlei onderwerpen onder een genot van een kopje thee/koffie is iets wat ik leuk vind om te doen. Winkelen vind ik ook leuk om te doen, maar net als jij ook af en toe. Gewoon wanneer de nieuwe mode weer in de winkels hangt. Dan vind ik het leuk om hier langs te neuzen en eventueel (of later) serieus er naar kijken om te kopen. Gezellig een leuke dvd kijken is ook iets wat leuk is om te doen. Met name de films waar ik anders ook niet naar kijk. Ik ben namelijk getrouwd en mijn man kijkt natuurlijk toch naar iets andere films dan ik. Koken & bakken doe ik niet vaak. Ik kan daar gewoon de tijd niet voor nemen, maar als je hierover iets afspreekt dan kan het altijd leuk zijn om te doen. Zo af en toe uit eten gaan is ook gezellig. Naar een theater ben ik nog nooit geweest. Met de trein naar een heel andere stad gaan die je nog niet kent en deze (eventueel shoppend) verkennen is altijd leuk om te doen. Sauna is niet mijn ding. Wandelen in het bos of strand vind ik ook leuk om te doen. Bij ons in de buurt zijn immers verschillende bossen en wandelroutes te vinden.

Groetjes,

Lenny