Vriendin / vriendschap gezocht (Emmen)

• Bianca

Hallo Dames

Ik ben op zoek naar leuke vriedinnen in de omgeving Emmen (Dr)

Ik zal eerst iets over me zelf vertellen.

Ik ben Bianca ben 35 jaar getrouwd en heb een dochtertje van 4 jaar , zelf ben ik eerlijk en betrouwbaar mensen kunnen hun hart luchten bij mij en zal ook zekers helpen als ik het kan.

Dus kortom mijn hart zit op de goede plek.

Ben grappig houdt wel van lekker gek doen, maar kan ook serieuse gesprekken hebben.

Verder heb ik veel hobby mag graag van alles doen en uitproberen, met sieraden , breien , haken en wandelen doe ik ook veel.

ik zoek iemand waar ik leuke dingen mee kan gaan doen, winkelen of wandelen of anders, maar die ook zekers eerlijk is en betrouwbaar.enz. .

Als je zelf hier iets in terug vindt mail mij dan , dan kunnen we elkaar beter leren kennen via chat.

Laat gerust wat van je horen

Liefs Bianca

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian