Vriendschap gezocht in Rotterdam

• Chandra

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een leuke en eerlijke vriendschap. Ik ben een opzoek naar vrouwen met wie ik een vriendschap kan opbouwen, leuke dingen kan ondernemen. Ik hou van terrasje pakken, stedentrips, winkelen, weekendjes weg, bij elkaar koffie drinken en kletsen, uit eten, wandelen (vooral op het strand) en noem maar op. Ik ben opzoek naar een vriendschap die van beide kanten komt, een eerlijke vriendschap en een gezellige vriendschap. Ook elkaar spontaan opbellen en bekijken wat wij die dag kunnen gaan doen.

Spreekt jou dit aan? Laat dan iets van je horen en wie weet kunnen wij een leuke vriendschap opbouwen.

Gr. Ch.

• Amieke

Hallo Chandra,

Ik las je oproep en je schrijft precies waar ik ook naar op zoek ben. Kun je wat meer over jezelf vertellen, om te kijken of we enige raakvlakken hebben ?

Ik ben 34, getrouwd en moeder van een zoontje (2). Ik werk 4 dagen per week in de jeugdhulpverlening. Ik vind het heerlijk om leuke dingen te doen met mijn zoontje (in het ballenbad, liedjes zingen, in de plassen springen) en ik vind het erg leuk om mooie dingen te maken, maar dat is toch vaak heel individualistisch. Het lijkt me heerlijk als ik iemand kan bellen / of gebeld wordt die zegt kom laten we iets heel geks doen. Dansen, raar eten eten, een (suffe) workshop of een sport waar je nooit aan gedacht hebt. Gewoon eens iets anders dan de dagelijkse dingen. Klinkt dit goed ?

Grt Annemieke

• miss unique

Hoi Chandra hoe oud ben je?

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian