stel 50+ gezocht omg meppel

• stel omgeving meppel

Hallo,

Wij zijn een stel van rond de 52 , wonen omgeving Meppel en zijn al 28 jaar gelukkig met elkaar.

Wij houden van Naturistisch o.a Bussloo, gezelligheid, uit eten, samen winkelen, terrasje, sauna, weekendje weg enz…..

Wij zijn geen swingers maar houden wel van spanning/prikkeling.

Wij zoeken geen eendagsvlinders wel vriendschap met, als de klik er is, plusje voor langere duur.

Spreekt dit jullie aan reageer dan.

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian

• Fenix

Hallo, jullie zullen gezien de tijd al lang zijn voorzien, maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt, zeker niet in de buurt van Meppel. Willen jullie zo vriendelijk zijn , mijn profiel eens in welwillende overweging te nemen ? groetjes Fenix.

(Bij positieve geluiden uiteraard alle ins en outs van mij)

• Levensgenieters

> Wij stel van net 50 zoeken 1 of 2 stellen voor

> starten van gezellig kookclubje. Lekker en

> verrassend koken is voor ons even belangrijk als

> de gezelligheid. Afstand is voor ons bij juiste

> mensen geen punt. Wij drinken graag een speciaal

> biertje bij het eten en vinden ‘keukens’ uit

> vrijwel alle windstreken lekker. Oh ja ook houden

> wij ervan om tijdens of na het eten heerlijk te

> genieten van muziek; Joe Bonnemassa,Fish, Mark

> Knopfler, Mike Oldfield, Pink Floyd en nog veel

> meer. Wij hebben er zin in en hopen zo gezellige

> nieuwe mensen te ontmoeten voor wie weet een mooie vriendschap .

Groet Ed en Vera

Zwolle

orval79@gmail.com

• el

Hoi stel

zijn jullie nog steeds zoekend?

vriendelijke groet

B en A

• dimalima@mail.com

hi! laten we kennis maken? sorry, maar nu ben ik erg veel in een haast om te werken. al laat voor het werk. Ik zal blij zijn als u mij schrijven naar mijn e-mail adres