Vriendinnen gezocht zuid Limburg

• Petepietje

Sinds 2 jaar woon ik in zuid Limburg maar mis het heel erg dat ik geen echte vriendinnen heb. Heb wel vriendinnen maar die heb ik leren kennen door mijn partner. Wil ook graag eigen vrienden lol.

Ik ben 42 jaar en kom uit omgeving Heerlen.

Lijkt het je leuk om eens iets af te spreken hoor ik het graag.

Even voor alle duidelijkheid. Ik heb een partner dus daar ben ik niet naar op zoek

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian

• thedri

Hoi ben therese 47 jaar en woon nu 4 jaar in valkenburg

Ik las je oproepje

Zelf heb ik ook een partner en een dochter van 24

En vrienden van mij wonen allemaal in het midden des land

Dus te ver om ff op enneer te rijden

Ik hoop van je te horen

Gr therese

• john_bons@hotmail.com

Hallo,

Ik ben een vrouw van 44 jaar en ben net als jij opzoek naar een vriendin. Ik heb wel oppervlakkige vriendinnen maar geen echte vriendin waar ik lief en leed mee kan delen en leuke dingen mee kan ondernemen. Ik ben gek op winkelen, terrasje pikken, wandelen, (rommel)markten en braderiën bezoeken en uiteten. Hopelijk kan jij mijn leven verrijken. Mijn emailadres is john_bons@hotmail.com.

Gr P Bons