Nwe. contacten in Leiden e.o. gezocht!

• Zevenster

Hoi Meiden!

Leuke en gezellige contacten in de regio Leiden gezocht.

Ik ben een spontaan en open persoon (v), op zoek naar gezellige contacten. Om samen leuke activiteiten te ondernemen, vooral activiteiten die vrouwen leuk vinden om te doen en daarbij natuurlijk gezellig te kletsen over vanalles en nog wat.

Ik ben 47 jaar, single. En vooral op zoek naar vrouwen die persoonlijk contact leuk vinden. Dus geen email, facebook enz.

Ook vrouwen met kinderen mogen gerust reageren. Ik heb zelf geen kinderen en wordt ook geen tante. Dus het lijkt me leuk om eens iemand met kinderen te ontmoeten en daarmee bv. naar het zwembad of een speeltuiin te gaan.

Interesse: Stuur een bericht aan: zevenster875@gmail.com

Uiteraard ontvang je alleen een reactie als je zelf een serieuze reactie stuurt.

En nee, ik ben niet op zoek naar een partner/man.

Vriendelijke groet en hopenlijk eens tot ziens!

Claasje

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian