Stel zoekt ander echtpaar voor vriendschap, omg. Brabant

• SenRay

Hallo,

Wij zijn een stel uit de omgeving Oosterhout, 44 en 56 jaar oud, met een zoon van 18.

Allebei hebben we een fulltime baan, maar willen graag onze vriendenkring uitbreiden. We zouden het leuk vinden wanneer we met een ander stel leuke dingen zouden kunnen doen, zoals BBQ of uit eten gaan en theaterbezoek. Kroegtijgers zijn we niet echt, maar een terrasje is favoriet. Een weekendje weg of zomaar iets spontaans verzinnen. Onze hobby's zijn ook redelijk standaard. Zij is een fashionista, hij is niet bij z'n Apple en z'n Canon weg te slaan.

Wanneer jullie je hierin (een beetje) herkennen, laat dan snel een berichtje achter.

Groetjes van ons

• oisters

Hoi, wij komen uit de omgeving, dwz km of 25 afstand. Als dat voor jullie geen bezwaar is, hebben we wel interesse. Graag jullie mailadres dan voor verder contact.

• oisters

Niet de moeite waard om te reageren schijnbaar….jammer…

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian

• Hentzen

SenRay Schreef:

——————————————————-

> Hallo,

> Wij zijn een stel uit de omgeving Oosterhout, 44

> en 56 jaar oud, met een zoon van 18.

> Allebei hebben we een fulltime baan, maar willen

> graag onze vriendenkring uitbreiden. We zouden het

> leuk vinden wanneer we met een ander stel leuke

> dingen zouden kunnen doen, zoals BBQ of uit eten